بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از فعالیتهای عمرانی ، ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی

بازدید  مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از فعالیتهای عمرانی ، ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی
معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروزدوشنبه 22 تیرماه از فعالیتهای عمرانی ، ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی مهندس عباس شعری مقدم صبح بیست و دومین روز از تیرماه  از فعالیتهای عمرانی ،ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی در شهرک بعثت و بندر ماهشهر بازدید کردند.

در این بازدید 2 ساعته که جمعی ازمدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایشان را همراهی می‌کردند مهندس شعری مقدم ابتدا در سالن بولینگ ارم حضور یافتند و از نزدیک با فعالیتهای این مجموعه که توسط شرکت عملیات غیرصنعتی طراحی ، ساخت و اجرا گردیده است آشنا شدند. سپس ایشان از سه پروژه عمرانی ایستگاه راه آهن ماهشهر ، سکوی راه آهن ، استخر تربیت بدنی که از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی  منطقه و توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در حال ساخت می‌باشد بازدید کردند و در پایان و پس از حضور در کلینیک ورزشی راه تندرستی اظهار کردند :  رویکرد شرکت عملیات غیرصنعتی در راستای مسئولیتهای اجتماعی و افزایش رضایت کارکنان و خانواده‌های صنعت پتروشیمی بسیارمناسب می‌باشدو از زحمات مدیران و تلاشگران این شرکت قدردانی نمودند. . .  .

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۱۲۶
کد خبر : ۵,۱۲۰
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید