نشست صمیمی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با کارکنان واحد پروژه های عمرانی شرکت

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با کارکنان واحد پروژه های عمرانی شرکت
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در آستانه عید سعید قربان و ایام خجسته دهه مبارک فجر با کارمندان، کارگران و دست اندرکاران پروژه های عمرانی شرکت نشستی صمیمی برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت صبح امروز چهارشنبه اول مهرماه با حضور در تالار پاکروان شرکت عملیات غیر صنعتی با تلاشگران و زحمت کشان واحد پروژه‌های عمرانی شرکت دیدار نمود و از نزدیک  زحمات و خدمات این عزیزان را ارج نهاد.

در این نشست صمیمی که مشاور فرماندار بندر ماهشهرو اعضای هیات رئیسه شرکت حضور داشتند مهندس غلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  اظهار داشت : این ایام که مزین به جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد بهترین زمان و فرصت برای قدردانی از تلاشها و زحمات شما کارمندان ، کارگران و دست اندرکاران واحد پروژه‌های عمرانی شرکت می‌باشد، زیرا رزمندگان ما بهترین و بالاترین چیزی را داشتند در طبق اخلاص نهاده و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادند و آن همان جان پربها و ارزشمندشان بود و شما نیز همت و تلاشتان را در طبق اخلاص گذاشتید و مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان هستید..

وی  در ادامه  افزودند : ما با تکیه بر خداوند متعال و همت شما عزیزان پرتلاش توانستیم پروژه‌های عمرانی بسیاری در شهرستان ماهشهر و شرکتهای پتروشیمی منطقه اجرا و به بهره برداری برسانیم . ایشان کارهای انجام شده در این بخش از جمله ساختمان ایستگاه راه آهن ماهشهر، سکوی ایستگاه راه آهن ، استخر شهدای ماهشهر ،پروژه‌های عمرانی در شهر بندر امام خمینی و شهرک طالقانی را بسیار با ارزشمند شمرد و آنرا باقیات صالحات برای همه دست اندرکاران دانست. .

مهندس غلامی در ادامه از تلاشهای فرماندارمحترم ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، ائمه محترم جمعه ، مدیران محترم عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه تقدیر و تشکر نمود و افزود : با توجه به رویکرد سازنده و ارزنده همه مسئولین به ترقی و پیشرفت شهرستان بندر ماهشهر انشاءلله در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان خواهیم بود..

۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۸۶
کد خبر : ۵,۱۳۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید