برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران، رزمندگان، جانبازان

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران، رزمندگان، جانبازان
به مناسبت هفته دفاع مقدس،مراسم تجلیل از ایثارگران،رزمندگان،جانبازان و بسیجیان شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با حضور امام جمعه محترم شهرستان،مدیر عامل و اعضای هیات رئیسه شرکت وحضور پرشور کارکنان این شرکت در حسینیه ثارالله بندرماهشهر برگزار شد

.به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر،در این مراسم مهندس عبدالرضا غلامی مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، اعیاد قربان و غدیر و عرض تسلیت به خانواده‌های فاجعه جانسوز حادثه منا گفت: همه آن عزیزانی که برای دفاع از خاک،نوامیس،اعتقادات و باور‌های دینی ما در خط اول جبهه‌ها حضور داشتند برای نسل حاضر مدرسه ای ما ، نمونه ای از رشادتها ودلاوری‌ها هستند.

وی افزود: بی شک انقلاب ما مرهون تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و نسل امروز در تحقق اهداف خود می‌بایست همیشه با نگاه داشتن یاد شهدا در همه عرصه‌ها قدم بردارند.

وی ادامه داد: در راه دفاع از انقلاب و و ارزش‌های اسلامی انسان‌های پاکی را از دست دادیم و امروز ایران اسلامی افتخارات خود را در همه عرصه‌های کشوری و بین المللی مرهون شهیدان،جانبازان،ایثارگران و بسیجیان است.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر نیز در این مراسم گفت: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی اظهار داشت: حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

وی با اشاره به حادثه منا افزود: متاسفانه امروز شاهد داغی هستیم که بر پیکره جهان اسلام وارد شده است و تمامی مردان و زنان مسلمان را به سوگ نشانده است.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان تصریح کرد: دستاوردها و نتایج هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد که داشتن نگاه الهی و معنوی در امور می‌تواند رمز پیروزی و موفقیت باشد که این نکته را امام راحل(ره) به خوبی درک کرده و تنها فردی بودند که در آن ایام با اطمینان و آرامش خاطر به مقاومت و ایستادگی تاکید می‌کردند.

در ادامه شاعرصلوات حاج علی چمن نژادیان اشعاری در مدح اهل بیت ، هفته دفاع مقدس و شهیدان قرائت نمودند.

 

۶ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۴۵
کد خبر : ۵,۱۳۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید