چهارمین المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به پله پایانی رسید

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به پله پایانی رسید
چهارمین المپیاد ورزشی بانوان بالای 26 سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی که به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی و در ماهشهر برگزار شده بود با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ، چهارمین المپیاد ورزشی بانوان بالای 26 سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی که از 18 آبان ماه بمدت 5 روز و به میزبانی این شرکت برگزار شده بود با معرفی تیم‌های برتر و اهداء لوح تقدیر و توزیع مدالها به پایان رسید.

در مسابقات والیبال تیم‌های پتروشیمی امیرکبیر ، سازمان منطقه ویژه اقتصادی ، پتروشیمی جم به ترتیب مقامهای اول تا سوم را ازآن خود نمودند.

در مسابقات بسکتبال تیم پتروشیمی رازی مقام اول ، پتروشیمی بندرامام مقام دوم و پتروشیمی شهید تندگویان مقام سوم را بدست آوردند.

در مسابقات شنا تیم‌های پتروشیمی بندرامام در سکوی قهرمانی ، پتروشیمی رازی نائب قهرمان و
سازمان منطقه ویژه به مقام سومی رسید.

در مسابقات تیراندازی تیم پتروشیمی بندرامام به عنوان قهرمانی و تیم پتروشیمی شهید تندگویان به مقام نائب قهرمانی دست یافتند.

در مسابقات آمادگی جسمانی تیم‌های پتروشیمی بندرامام مقام اول ، پتروشیمی رازی مقام دوم و پتروشیمی جم مقام سوم را از آن خود نمودند.

لازم بذکر می‌باشد در این دوره از مسابقات 13 تیم از شرکتهای پتروشیمی تندگویان ، رازی ، بندرامام ، عملیات غیر صنعتی پازارگاد، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، جم ، اداره مرکزی تهران ، امیرکبیر، فجر ، مبین ، خراسان ، بیستون ، مارون در رشته‌های بسکتبال ، والیبال ، شنا ، آمادگی جسمانی ، تیراندازی به رقابت پرداختند. .

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۶۰۰
کد خبر : ۵,۱۴۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید