برگزاری اولین جشنواره غذا توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

برگزاری اولین جشنواره غذا توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی
اولین جشنواره غذا با مشارکت بانوان شهر ماهشهر و شهرک بعثت توسط امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج ) و ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، اولین جشنواره غذا به همت امور فرهنگی اجتماعی این شرکت و با مشارکت بانوان شهر ماهشهر و شهرک بعثت از یک دیماه بمدت 5 روز در دو مکان فرهنگسرای فردوسی ماهشهر و فرهنگسرای باقرالعلوم (ع) شهرک بعثت برنامه ریزی و اجرا شد.

در این جشنواره که توسط دکتر قمر فرماندار شهرستان بندرماهشهر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و جمعی از مدیران شهری و شرکتی افتتاح شد 45 نفر از غرفه داران در قالب 19 غرفه انواع غذاهای محلی ، غذاهای سنتی ، فست فود ( بدون سوسیس و کالباس و مایونز )، شیرینی و کیک ، گیاهان دارویی و عرقیجات ، خشکبار ، مرکبات اورگانیک و انواع دم نوشهای گیاهی را ارائه نمودند .

در این جشنواره با توجه به مصادف شدن شب یلدای ایرانی  با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ، با کوشش بانوان هنردوست شهرک بعثت چیدمان سفره یلدای ایرانی با عنوان یلدای انتظار برگزار گردید که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در روز آخر جشنواره در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر مسابقه ای در دو بخش آشپزی و شیرینی پزی برگزار شد که به برندگان جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا گردید.

۱ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۷۴۴
کد خبر : ۵,۱۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید