بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از اماکن ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از اماکن ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی
دکتر سجادی ، معاون وزیر ورزش و جوانان از اماکن شرکت عملیات غیر صنعتی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، دکتر سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه ، بعدازظهر چهارشنبه 5 اسفندماه از اماکن ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی بازدید نمودند.

در این بازدید یک ساعته که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر و سایر مسئولین ورزشی و شهری وی را همراهی می کردند، ایشان ابتدا در سالن کنفرانس شرکت عملیات غیر صنعتی حضور یافت و مورد استقبال مهندس غلامی مدیرعامل این شرکت قرار گرفت. در ادامه پس از پخش فیلم معرفی شرکت ، مدیرعامل شرکت پس از عرض خیرمقدم و خوش آمد ، به بیان برخی از اقدامات از جمله فراهم نمودن امکان استفاده مردم فهیم بندر ماهشهراز اماکن ورزشی شرکت  و  ساخت استخر شهدای بندر ماهشهر و خوابگاه ورزشکاران شهر بندر امام به نیابت از صنعت پتروشیمی در راستای حمایت از ورزش و تربیت بدنی در شهرستان پرداخت. 

پس از بیانات مهندس غلامی ، کیانی زاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان از حسن نظر و توجه شرکت عملیات غیر صنعتی به ورزش شهرستان بندر ماهشهر تشکر و قدردانی نمود. در ادامه این برنامه دکتر سجادی و هیات همراه در سالن سرپوشیده بعثت ، سالن بدنسازی بعثت ، کلینیک ورزشی درمانی راه تندرستی و استخر آزادی ماهشهر حضور یافتند و از نزدیک با برخی از اماکن ورزشی این شرکت آشنا گردیدند.

۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۵۲۴
کد خبر : ۵,۱۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید