برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی با ساکنین شهرک بعثت در سال 1394

برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی با ساکنین شهرک بعثت در سال 1394
در آخرین روزهای اسفند 1394 مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی با ساکنین شهرک بعثت نشست هم اندیشی برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، در بیست و چهارمین روز از اسفندماه ، مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) حضور یافتند و با خانواده های ساکن در شهرک بعثت به گفتگو پرداختند. درابتدای این نشست هم اندیشی مهندس محتشم رئیس روابط عمومی شرکت با ارائه یک فایل پاورپوینت ، خلاصه ای از فعالیتهای یکساله شرکت در بخشهای مختلف را به اطلاع حاضرین رساند و بیان کرد : با استعانت از خداوند سبحان ، امسال در حالی دومین جلسه هم اندیشی را با ساکنین فهیم شهرک بعثت برگزار می نماییم که در روزهای پایانی سال قرار داریم و همکاران ما در بخشهای مختلف شرکت خصوصاٌ مدیریت شهرک تلاش و سعی بسیاری نمودند تا خدمات با کمیت و کیفیت مناسبی ارائه نمایند.

در ادامه هیات رئیسه شرکت در جایگاه حاضر شدند و به پرسشهای ساکنین محترم در خصوص مسائل مهم شهرک پاسخ گفتند. سپس مهندس غلامی مدیرعامل شرکت در جایگاه حضور یافتند و ضمن ابراز تشکر و قدردانی از همراهی کارکنان و خانواده های محترم در برنامه ها و فعالیتهای شرکت ، اظهار داشت : شرکت عملیات غیر صنعتی رویکرد بسیار مناسبی جهت ارتقاء وضعیت شهرک بعثت در سال 94 و ادامه آن در سال 95 اتخاذ نموده است که امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم اقداماتی در خور و شایسته شما عزیزان انجام دهیم . وی در ادامه بیان کرد : هر جا حضور و مشارکت خانواده های گرامی در برنامه ها ی شرکت عملیات غیر صنعتی پر رنگ تر شد آن برنامه ها کیفیت بالاتر و مطلوب تری پیدا کرد که می توان به جشنواره اقوام ایرانی ، جشنواره شیرینی پزی و آشپزی و ... اشاره نمود.

در پایان این نشست هم اندیشی از برگزیدگان مسابقه خانواده سبز با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۸۲۷
کد خبر : ۵,۱۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید