اختتامیه مسابقه عکس و فیلم پارک ارم برگزار شد.

اختتامیه مسابقه عکس و فیلم پارک ارم برگزار شد.
اختتامیه مسابقه عکس و فیلم پارک ارم در رور چهارشنبه 25 فروردین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، در شامگاه روز چهارشنبه 25 فروردین ، مراسم اختتامیه مسابقه عکس و فیلم ارم در محل سینما روباز پارک ارم برگزار شد. در ابتدای این مراسم که مدیران ارشد شرکت ، هیات داوران و شرکت کنندگان در این مسابقه حضور داشتند کارگاهی یک ساعته با موضوع " سوژه یابی در عکاسی " توسط مهرداد حق شناس و محمد زارعی برگزار و پس از آن مهندس غلامی مدیر عامل شرکت در جایگاه سخنرانی حاضر و پس از عرض خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در این مراسم ، به تشریح اهداف این مسابقه پرداخت. در ادامه کلیپ ویژه مسابقه پخش و از برگزیدگان این مسابقه با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

ثبت نام این مسابقه از 14 بهمن 94 آغاز و در 25 اسفند ماه پایان پذیرفت و بیش از 400 قطعه عکس و 8 ویدئو کلیپ مورد داوری قرار گرفت که نتایج مسابقه بشرح زیر اعلام گردید :

در بخش عکس سرکار خانم مائده بحرانی برگزیده اول ، آقای محمد رضا فاضلی برگزیده دوم و آقایان مرتضی جعفری و هومن شهبازی بصورت مشترک برگزیده سوم انتخاب گردیدند.

در بخش ویدئو کلیپ گروه آقای علی سینا موسوی برگزیده اول ، گروه آقای حسین کارگر برگزیده دوم و سرکار خانم الهام فدایی بعنوان برگزیده سوم انتخاب گریدند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۵۰۲
کد خبر : ۵,۲۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید