دانشگاه صنایع و معادن واحد بندر ماهشهرافتتاح گردید.

دانشگاه صنایع و معادن واحد بندر ماهشهرافتتاح گردید.
دانشگاه صنایع و معادن واحد ماهشهر با حضورمسئولین دانشگاه ، مدیران عامل ، روسای روابط عمومی و روسای اداری شرکتهای پتروشیمی منطقه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، در بعدظهر پنجمین روز از اردیبهشت ، دانشگاه صنایع و معادن واحد ماهشهر با حضور دکتر جوهری رئیس دانشگاه صنایع و معادن ، دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ، مدیران عامل ، روسای روابط عمومی و روسای اداری شرکتهای پتروشیمی منطقه ، هیات رئیسه شرکت و دانشپذیران این دانشگاه در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر افتتاح گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس غلامی مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان اظهار داشت : شهرستان بندر ماهشهر با وجود داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه ، صنایع عظیم پتروشیمی و همچنین وجود تخصص های مختلف،ضرورت وجود آموزش های مهارتی مدیریتی همچون MBA و DBA جهت مدیریت کردن بهینه این منابع و ظرفیت ها بیشتر احساس می شود. وی افزود :با افتتاح این واحد و آغاز تدریس دوره های مدیریتی MBA و DBAمی توان شاهد پیشرفت های بیشتر و آینده ای بهتر برای شهرستان بندر ماهشهر بود.

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی ماهشهر هدف از افتتاح این واحد دانشگاهی را ارتقای سطح کیفی علمی منطقه عنوان کرد و گفت :با ارائه آموزش های مهارتی مدیریتی به مدیران شهری و صنایع با تخصص ها و تجارب مختلف که بی شک از موثرترین افراد در توسعه شهرستان می باشند می توان به ارتقای علمی منطقه و ارتقای سطح کیفی آموزش های آن امیدوار بود و شاهد تحول هایی در شیوه مدیریت و کسب موفقیت هایی در هر زمینه شغلی در شهرستان بود.

سپس دکتر جوهری رئیس دانشگاه صنایع و معادن به حضور برجسته ترین اساتید از سراسر کشور در این دانشگاه اشاره کرد و گفت :دانشگاه صنایع و معادن واحد ماهشهر با دارا بودن اساتید توانمند و تدریس دوره های مهارتی مدیریتی MBAو DBAدر راستای تحولی در شیوه آموزشی و نحوه مدیریت کردن در صنایع مختلف آغاز به کار میکند.

رئیس دانشگاه صنایع و معادن در ابتدا به توضیحاتی پیرامون تاریخچه دانشگاه صنایع و معدن کشور پرداخت و تصریح کرد :دانشگاه صنایع و معادن کشور که در سال ۱۳۷۲ تآسیس شد بعد از مدتی با موافقت وزارت صنایع و معادن شعبات دیگری نیز در استان های مختلف کشور راه اندازی نمود،اکنون نیز دانشگاه صنایع ومعادن واحد ماهشهر مجری این دانشگاه می باشد که با هدف تحولی در شیوه آموزش و علم اندوزی و افزایش مهارت های مدیریتی مدیران منطقه کار خود را با تدریس دوره های MBAدر ۴ ترم و DBAدر ۵ ترم آغاز می نماید و با تمام توان در جهت افزایش سطح کیفی علمی مدیران تلاش می نماید.

وی افزود:وجه تمایزی که این واحد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها دارد این است که به جای هیآت علمی دارای شورای آموزشی راهبری می باشد که توانایی این را دارد که اساتید برجسته ای را در زمینه های مختلف و با مهارت از سراسر کشور بدون محدودیت جذب نماید و کمک شایانی به ارتقای علمی و افزایش کیفیت آموزش هاي آن  نماید.

وی در پایان ضمن تآکید به کیفیت بالای دوره های آموزشی این واحد خاطر نشان کرد:این واحد دانشگاهی با وجود ورودی تقریبا آسان برای متقاضیان آن که اکثریت از مدیران با سابقه چندین ساله می باشند ،شرایط خروجی و اخذ گواهینامه دشورای خواهد داشت ،به گونه ای که فارغ التحصیلان ما با فرا گرفتن سطح بالایی از آموزش های مهارتی جهت مرتفع نمودن مشکلات زمینه کاری خود با رضایت کامل می توانند مبلغ ما باشند.

در ادامه این مراسم دکتر قمر فرماندار بندر ماهشهر از حضوردانشگاه صنایع و معادن در بندر ماهشهر اظهار خرسندی نمود وضمن تشکر از زحمات شرکت عملیات غیر صنعتی ، اظهار داشت : شهرستان بندر ماهشهر با داشتن دانشگاههایی چون دانشگاه آزاد اسلامی ، علمی کاربردی ، پیام نور ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و هم اکنون صنایع و معادن جزء شهرستانهای برتر از لحاظ علمی می باشد و این مایه افتخار است.

در پایان مراسم چند تن از دانش پذیران نظرات و دیدگاههای خویش را بیان نمودند.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۱۵
کد خبر : ۵,۲۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید