نشست مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی با مهدی یاوران شهرک بعثت ماهشهر

نشست مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی با مهدی یاوران شهرک بعثت ماهشهر
مهندس غلامی در نشست صمیمی با دانش آموزان مهدوی بر لزوم ادامه قوی تر برنامه ها و انسجام بیشتر مهدی یاوران تاکید کردند .

به گزارش واحد فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیر صنعتی ؛ مدیر عامل این شرکت سه شنبه شب با مهدی یاوران دیدار کردند . در این نشست صمیمی که بعد از نماز مغرب و عشاء و مراسم پر فیض دعای توسل در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) مجموعه هزار واحدی شهرک بعثت برگزار گردید ، ابتدا آقای محمودی شاد مدیر کانون قرآن و انتظار ضمن خیر مقدم به حاضرین ، به چگونگی شکل گیری مجموعه مهدی یاوران پرداخت و استقبال دانش آموزان شهرک بعثت از فعالیتهای انجام شده را بسیار خوب توصیف کرد .

در ادامه  مربی دانش آموزان مهدوی و نماینده کانون قرآن و انتظار اظهار داشتند ؛ شروع فعالیت و تشکیل این گروه از مدرسه راهنمائی شهید فهمیده شهرک بعثت آغاز گردید . حجه الاسلام سید حسن موسوی مهر با برشمردن برنامه های متنوع مجموعه از قبیل برگزاری صبحگاه مهدوی ، تهیه و توزیع بروشور ، برگزاری جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، برگزاری اردوهای فرهنگی- تفریحی استانی و همچنین تشکیل حلقه های آزاد اندیشی و معرفتی سبک زندگی اسلامی ، حضور دانش آموزان را در برنامه های هفتگی چشمگیر دانست .

سپس سه نفر از مهدی یاوران مطالبی پیرامون جنگ نرم ، تاریخ اسلام و اخلاق ارائه نمودند که مورد توجه مهمانان قرار گرفت .

در پایان آقای مهندس غلامی ضمن تشکر از حضور فعال دانش آموزان و عوامل اجرائی کانون قرآن و انتظار ، بر لزوم ادامه هر چه بهتر برنامه ها و انسجام بیشتر مهدی یاوران تاکید کرده وبا تبریک به ایشان به جهت توفیق حضور در این گروه برای آنها آرزوی موفقیت کرد .

۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۷۲۹
کد خبر : ۵,۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید