دهمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکتهای صنایع پتروشیمی به پایان رسید .

دهمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکتهای صنایع پتروشیمی به پایان رسید .
دهمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکتهای صنایع پتروشیمی که به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی از هفته پیش آغاز شده بود ، به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی دهمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکتهای صنایع پتروشیمی که در جزیره کیش برگزار شده بود در روز پنجشنبه هیجدهم آذر ماه به پایان رسید . در این دوره از مسابقات که با حضور 17 تیم از شرکتهای پتروشیمی کشور و به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شده بود ، شرکت کنندگان در چهار رشته ورزشی به رقابت پرداختند که در پایان شرکتهای پتروشیمی بندر امام (ره) در رشته های بسکتبال و شنا، امیرکبیر در رشته تنیس و شهید تندگویان در رشته فوتسال به قهرمانی رسیدند . 

- در رشته شنا که با حضور 11 تیم و در چهار گروه سنی و چهار رشته برگزار گردید ، به ترتیب تیم های پتروشیمی بندر امام (ره) ، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی فجر مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند .

- در رشته بسکتبال که با حضور 5 تیم برگزار گردید تیمهای پتروشیمی بندرامام (ره) ،پتروشیمی مارون و پتروشیمی فجر به ترتیب اول تا سوم شدند .

- در رشته تنیس که با حضور سه تیم برگزار گردید ، پتروشیمی امیرکبیر اول ، پتروشیمی جم دوم ، و اداره مرکزی تهران در جایگاه سوم قرار گرفتند . همچنین در انفرادی آقایان محمد دهقانی از امیرکبیر اول ، محمدرضا فدایی از اداره مرکزی تهران دوم و آقایان امیرمحمد داوودی از پتروشیمی جم و محمدرضا عبدالله زاده از پتروشیمی امیرکبیر مشترکاً سوم شدند .

- در رشته فوتسال جمعا 17 تیم شرکت داشتند که در مجموع 40 بازی انجام و در نهایت تیم پتروشیمی شهید تندگویان مقام اول ، پتروشیمی فجر مقام دوم و پتروشیمی امیرکبیر مقام سوم را کسب نمودند .

در این دوره از مسابقات بیش از 370 ورزشکار در 9 روز به رقابت پرداختند .

۱۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۳۵
کد خبر : ۵,۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید