نتایج برگزاری جشنواره ورزشی وحدت مساجد و حسینیه ها

نتایج برگزاری جشنواره ورزشی وحدت مساجد و حسینیه ها
نتیج مسابقات اولین جشنواره فرهنگی ورزشی وحدت حسینه ها و مساجد شهرستان بندر ماهشهر اعلام شد .

        اولین جشنواره فرهنگی ورزشی وحدت حسینیه ها و مساجد در تاریخ 95/10/08 با حضور تیمهایی از مسجد امیر المومنین ، مسجد صاحب الزمان ، حسینیه امام هادی ، حسینیه کوی توحید ، مسجد امام خمینی (ره) ، حسینیه انصارالمهدی ، مسجد امام حسن مجتبی و گروه مهدی یاران در رشته های فوتسال ، پینگ پنگ ، طناب کشی ، دارت و تیر اندازی جهت آقایان و بانوان آغاز و نتایج زیر بدست آمد :

پینگ پنگ

مسابقات تنیس روی میز در تاریخ 95/10/08 از ساعت 14 الی 17 در رده جوانان و با حضور 40 ورزشکار برگزار گردید که آقایان مهدی بورزمان از گروه مهدی یاوران و یوسف بدخشان از مسجد صاحب الزمان به ترتیب مقام های اول و دوم و آقایان احسان خندانی از مسجد امیر المومنین و محمد جواد حسن پور از گروه مهدی یاوران مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند.

در رده بزرگسالان از ساعت 18 الی 21 تعداد 40 ورزشکار با یکدیگر به رقابتی تنگاتنگ پرداختند که آقای سید محمود علوی از مسجد امیرالمونین مقام اول ،آقای محمد خندانی از مسجد امیر المومنین مقام دوم و آقایان امین آبادی از مسجد صاحب الزمان و عباس غلامی از مسجد امیر المومنین مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند.

طناب کشی

مسابقات این رشته در تاریخ 95/10/23 در رده جوانان با حضور 3 تیم از مسجد صاحب الزمان ،گروه مهدی یاوران و حسینیه امام هادی برگزار گردید که به ترتیب گروه مهدی یاوران ، مسجد صاحب الزمان و حسینیه امام هادی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

همچنین در رده بزرگسالان  به ترتیب سه تیم مسجد صاحب الزمان الف و حسینیه کوی توحید و مسجد صاحب الزمان ب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

دارت آقایان

این رشته در تاریخ 95/10/23 با حضور 90ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان برگزار گردید که در رده بزرگسالان آقای امیر معاوی از مسجد صاحب الزمان مقام اول ، آقای عبدالخالق وادیان از نمازخانه امام هادی مقام دوم و آقای قدرت شهریاری از حسینیه کوی توحید مقام سوم را کسب نمودند و در رده جوانان آقای امین صلبوخی از گروه مهدی یاوران مقام اول و آقای حامد حسنی و علی امیری از مسجد صاحب الزمان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

فوتسال

مسابقات فوتسال  در رده بزرگسالان با حضور 11 تیم نمازخانه امام هادی علیه السلام ، حسینیه کوی توحید ب ، مسجد صاحب الزمان ج ، مسجد امام حسن الف ، مسجد امام خمینی ، حسینیه توحید ، مسجد صاحب الزمان ب ، مسجد امام حسن ب ، حسینیه انصار المهدی ، مسجد صاحب الزمان د ، مسجد صاحب الزمان الف ، و به صورت تک حذفی برگزار گردید که در نهایت مسجد صاحب الزمان الف به مقام اول دست یافت.

تیراندازی

مسابقات تیر اندازی در دو رده بانوان و آقایان در سالن تیراندازی جانبازان شهرک بعثت برگزار گردید. مسابقات بانوان در روز پنجشنبه مورخ 95/11/07 با حضور 31 ورزشکار و مسابقات آقایان در روز جمعه مورخ 95/11/08 با حضور 62 ورزشکار برگزار گردید.نتایج مسابقات تیراندازی متعاقباً اعلام خواهد شد .

۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۱۴
کد خبر : ۶,۲۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید