برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در ماهشهر

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در ماهشهر
دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی در ماهشهر برگزار شد

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی در ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر، بخش ورزشی این دوره از مسابقات در چهار رشته فوتسال ، شطرنج ، والیبال و تنیس روی میز برگزار شد .

در رشته والیبال آقایان ، این مسابقات طی 6 روز و بصورت لیگی ، با حضور چهار تیم پتروشیمی شهید تندگویان ، پتروشیمی مارون ، پتروشیمی فجر و پتروشیمی خوزستان از تاریخ 17 اسفندماه برگزار شد .

در این مسابقات که به صورت رفت و برگشت برگزار شد ، تیم پتروشیمی مارون توانست مقام اول این دوره را کسب کند و تیم‌های پتروشیمی فجر و پتروشیمی خوزستان توانستند به ترتیب رده‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.

بر اساس این گزارش ، در رشته فوتسال که با حضور 7 تیم در دو گروه 3 و 4 تیمی برگزار شد ، در پایان 13 بازی 57 گل از خط دروازه‌ها گذشت و تیم‌های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) و پتروشیمی مارون توانستند به فینال این مسابقات را پیدا کنند . تیم پتروشیمی بندرامام (ره) توانست با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد و قهرمان این رشته شود .

در بازی رده بندی این مسابقات هم تیم پتروشیمی امیر کبیر توانست تیم پتروشیمی فجر را با حساب 2 بر 1 از پیش رو بردارد و به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کند .

در رشته شطرنج خواهران سه تیم پتروشیمی بندرامام (ره) ، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی امیرکبیر به صورت دوره ای و 3 بازی تیمی طی یک روز در خانه شطرنج شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات پتروشیمی بندرامام با کسب 6 امتیاز در مقام اول ، پتروشیمی شهید تندگویان با کسب 5/4 امتیاز در رده دوم و پتروشیمی امیرکبیر با 5/1 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند .

در بخش شطرنج آقایان ، مسابقات با حضور 6 تیم و به روش دوره ای طی 5 روز برگزار شد که بعد از برگزاری 15 بازی ،پتروشیمی بوعلی سینا با 14 امتیاز در رده اول ، پتروشیمی مارون با5/13 و پتروشیمی شهید تندگویان با 12 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم  و سوم این مسابقات قرار گرفتند .

در مسابقات رشته تنیس روی میز بانوان که با حضور 3 تیم و طی یک روز در سالن ورزشی مرحوم نوید حجازی  218 دستگاه برگزار شد، پس از انجام 6 دور بازی تیمی ، تیم پتروشیمی بندرامام (ره) توانست قهرمان این بازیها شود و دو تیم پتروشیمی فجر و پتروشیمی اروند در رده‌های دوم و سوم این بازیها قرار بگیرند .

در بخش آقایان هم که با حضور 7 تیم از پتروشیمی‌های منطقه و به صورت دوره ای برگزار شد ، بعد از انجام 21 بازی پتروشیمی بندر امام (ره) در مقام اول ، پتروشیمی شهید تندگویان در مقام دوم و پتروشیمی مارون در رده سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند .

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۳۲۹
کد خبر : ۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید