جزییات مناقصه و مزایده

اجرای عملیات تعمیرات، نگهداری، راهبری تاسیسات شهری و پروژه ای و ماشین آلات شهرک بعثت سال97-98

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

0 تومان

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷

ریال

داخلی

عادی

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

شرکت / پیمانکاری محترم                                                                                              مناقصه عمومی

موضوع :  اجرای عملیات تعمیرات، نگهداری، راهبری تاسیسات شهری و پروژه ای و ماشین آلات شهرک بعثت سال98-97

احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرار داد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرار داد پیوست اقدام نماید.

1-شرکت کنندگان در مناقصه می توانند از روز شنبه مورخ 03/ 97/09 لغایت روز شنبه مورخ 10/ 97/09 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند.

2-داوطلبین شرکت در مناقصه می بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار ، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ         97/09/11 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی بوده ، بنابراین در صورت عدم حضور هر یک از آنها شرکت مختار به عدم تحویل پاکات پیشنهاد به مناقصه گر خواهد بود .

3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه در وجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 120.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما . مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره 1/97/13 درج شده باشد.

ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزدبانک ملت شعبه مرکزی یابه حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع درناحیه صنعتی ماهشهر .

4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات و تفکیک اقلام موضوع قرارداد و حذف یک یا چند قلم از اقلام آن را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد  به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس ازدریافت اسنادمناقصه مایل به مشارکت درمناقصه نباشد می‌بایستی مراتب راکتباًدرمهلت مقرربه این شرکت اعلام و اسناد دریافتی راعودت دهد.درهرحال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد.

6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را در یک پاکت سر  بسته و لاک و مهر شده که می بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرار داده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری ، روز چهارشنبه مورخ 21/ 97/09 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند  . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد.

پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه .

پاکت ب) شامل: شامل اصل اوراق مناقصه و اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه.فرم اقرارنامه مهمور به مهر شرکت.

1-6-ارائــه مــدارک مـستند (تـائید پايان کار یا مفاصا حساب بیمه) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد(خدماتی) جمعاً حداقل به مبلغ 12.100.000.000ریال یا یک قرارداد(خدماتی ) حداقل به مبلغ 8.100.000.000 ریال که به اتمام رسیده باشد.

2-6- تاییدیه صلاحیت  اداره کار (مربوط به سال جاری). تصویرکارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تأیید صلاحیت معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی .

تبصره: بدیهی است مناقصه گزار مخیر است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت"ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه بازگشایی و عدم ارائه هرکدام از مدارک مذکور از بازگشایی پاکت"ج" خودداری نماید و مناقصه گر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

پاکت ج) جداول و برگه پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات و جداول مربوط به آنالیز بهاء .

توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد.

7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می باشد.

8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـر داده نخواهد شد .

9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عیناً به پیشنهاد دهنده مسترد میگردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی هم محروم شود.

10- پیشنهادات دریافتی در ساعت 15 بعدازظهر روز شنبه مورخ 97/09/24 گشایش و خوانده خواهند شد که بدینوسیله از مناقصه گران دعوت به عمل می‌آید در جلسه گشایش پاکات حضور بهم رسانند . مناقصه گران می بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور یابند و الزاماً از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوما" هنگام برگزاری جلسه  نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند .

11 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شرکت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد.

12- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرار داد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد.

13- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند:

- ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ  1.000.000 (یک میلیون ریال) به  حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .

14- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می گردد.

15- طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS   به شماره POSC-PR-022 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد مناقصه صدرالذکر می باشد .

16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می رسند شامل این بند نمی گردند.

17-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات بعدی مربوطه می باشد که مناقصه گران می بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند.

18- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد.

19- عقد قرارداد منوط به ارائه تصویر گواهی تأیید صلاحیت ایمنی معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

20- در صورت برگزاری همزمان چند مناقصه از سوی مناقصه گزار،و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مناقصه گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مناقصه گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مناقصه گر در مناقصات برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود.مناقصه گر با علم به این موضوع در مناقصه حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید.

21- هرگونه تسلیم،تحویل،اصلاح،جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد صرفاً با ارائه ادله موجه و پس از برگزاری جلسه توجیهی و قبل از تحویل پاکات با اعلام مراتب به دبیرخانه کمیسیون معاملات امکان پذیر می باشد.بدیهی است در غیر اینصورت مناقصه گزار مخیر به اعمال اقدامات تنبیهی وفق ضوابط و مقررات مربوطه خواهد بود.

امور پیمانـــــــها

اجرای عملیات تعمیرات، نگهداری، راهبری تاسیسات شهری و پروژه ای و ماشین آلات شهرک بعثت سال97-98

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

جاری

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

اطلاعات تکمیلی


۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰

۳ آذر ۱۳۹۷

ریال

داخلی

عادی

0 تومان

شرکت / پیمانکاری محترم                                                                                              مناقصه عمومی

موضوع :  اجرای عملیات تعمیرات، نگهداری، راهبری تاسیسات شهری و پروژه ای و ماشین آلات شهرک بعثت سال98-97

احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرار داد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرار داد پیوست اقدام نماید.

1-شرکت کنندگان در مناقصه می توانند از روز شنبه مورخ 03/ 97/09 لغایت روز شنبه مورخ 10/ 97/09 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند.

2-داوطلبین شرکت در مناقصه می بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار ، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ         97/09/11 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی بوده ، بنابراین در صورت عدم حضور هر یک از آنها شرکت مختار به عدم تحویل پاکات پیشنهاد به مناقصه گر خواهد بود .

3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه در وجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 120.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما . مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره 1/97/13 درج شده باشد.

ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزدبانک ملت شعبه مرکزی یابه حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع درناحیه صنعتی ماهشهر .

4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات و تفکیک اقلام موضوع قرارداد و حذف یک یا چند قلم از اقلام آن را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد  به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس ازدریافت اسنادمناقصه مایل به مشارکت درمناقصه نباشد می‌بایستی مراتب راکتباًدرمهلت مقرربه این شرکت اعلام و اسناد دریافتی راعودت دهد.درهرحال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد.

6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را در یک پاکت سر  بسته و لاک و مهر شده که می بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرار داده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری ، روز چهارشنبه مورخ 21/ 97/09 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند  . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد.

پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه .

پاکت ب) شامل: شامل اصل اوراق مناقصه و اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه.فرم اقرارنامه مهمور به مهر شرکت.

1-6-ارائــه مــدارک مـستند (تـائید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد(خدماتی) جمعاً حداقل به مبلغ 12.100.000.000ریال یا یک قرارداد(خدماتی ) حداقل به مبلغ 8.100.000.000 ریال که به اتمام رسیده باشد.

2-6- تاییدیه صلاحیت  اداره کار (مربوط به سال جاری). تصویرکارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تأیید صلاحیت معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی .

تبصره: بدیهی است مناقصه گزار مخیر است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت"ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه بازگشایی و عدم ارائه هرکدام از مدارک مذکور از بازگشایی پاکت"ج" خودداری نماید و مناقصه گر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

پاکت ج) جداول و برگه پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات و جداول مربوط به آنالیز بهاء .

توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد.

7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می باشد.

8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـر داده نخواهد شد .

9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عیناً به پیشنهاد دهنده مسترد میگردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی هم محروم شود.

10- پیشنهادات دریافتی در ساعت 15 بعدازظهر روز شنبه مورخ 97/09/24 گشایش و خوانده خواهند شد که بدینوسیله از مناقصه گران دعوت به عمل می‌آید در جلسه گشایش پاکات حضور بهم رسانند . مناقصه گران می بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور یابند و الزاماً از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوما" هنگام برگزاری جلسه  نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند .

11 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شركت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد.

12- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرار داد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد.

13- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند:

- ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ  1.000.000 (یک میلیون ریال) به  حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .

14- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می گردد.

15- طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS   به شماره POSC-PR-022 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد مناقصه صدرالذکر می باشد .

16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می رسند شامل این بند نمی گردند.

17-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات بعدی مربوطه می باشد که مناقصه گران می بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند.

18- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد.

19- عقد قرارداد منوط به ارائه تصویر گواهی تأیید صلاحیت ایمنی معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

20- در صورت برگزاری همزمان چند مناقصه از سوی مناقصه گزار،و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مناقصه گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مناقصه گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مناقصه گر در مناقصات برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود.مناقصه گر با علم به این موضوع در مناقصه حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید.

21- هرگونه تسلیم،تحویل،اصلاح،جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد صرفاً با ارائه ادله موجه و پس از برگزاری جلسه توجیهی و قبل از تحویل پاکات با اعلام مراتب به دبیرخانه کمیسیون معاملات امکان پذیر می باشد.بدیهی است در غیر اینصورت مناقصه گزار مخیر به اعمال اقدامات تنبیهی وفق ضوابط و مقررات مربوطه خواهد بود.

امور پیمانـــــــها

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.