جزییات مناقصه و مزایده

اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت خرید غذا با استفاده از پترو کارت

مزایده

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

0 تومان

ریال

داخلی

عادی

"بسمه تعالی"

شرایط شرکت در مزایده

شرکت عملیات غیرصنعتی  و خدمات صنایع پتروشیمی(سهامی خاص)به عنوان "مزایده گزار" در نظر دارد  نسبت به فروش اقلام مشروحه بند " 1 " ذیل از طریق برگزاری "مزایده عمومی" به یک شخص حقیقی یا حقوقی اقدام نماید.
1)موضوع مزایده

عبارت است اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت مطابق دستورالعمل شرکت در مزایده  به شرح ذیل جدول پیشنهاد قیمت مزایده گران و دیگرضمائم اسناد مزایده حاضر.

 

2) مهلت و توزیع اسناد مزایده

1-2- شرکت کنندگان در مزایده می توانند از روز یکشنبه مورخ 30/11/1401 لغایت روز پنجشنبه مورخ 04/12/1401 جهت اخذ اسناد مزایده از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir و سامانه معاملات یا از طریق لینک https://contracts.posc.ir مراجعه نمایند. مزایده گران می بایست حداکثر تا روز شنبه مورخ 06/12/1401 از طریق سامانه معاملات در بخش پاکت "ب" نسبت به بارگذاری کلیه مستندات مشخص شده در ماده 5 از بند2-1-5 تا                  7-2-1-5 دعوتنامه اقدام نمایند.

تذکر: بعد از زمان اعلام شده به هیچ وجه امکان بارگذاری وجود نخواهد داشت و این به منزله انصراف شرکت در مزایده از سوی مزایده گر می باشد.

مزایده گران باید به دقت موارد خواسته شده را مطالعه نموده و بدون هیچ گونه نواقصی ،مدارک مورد نیاز را در سامانه معاملات در بخش معیارهای ارزیابی بارگذاری نماید در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی به عهده مزایده گذار نخواهد بود و مزایده گران عواقب و هزینه های آن را پذیرفته و هرگونه اعتراض و ادعایی از سوی مزایده گران قابل قبول نخواهد بود.

2-1-2- مزایده گران حتماٌ باید طبق تاریخ اعلام شده در دعوتنامه (پاکات الف،ب و ج) را به صورت فیزیکی به مزایده گذار تحویل نمایند.

2-2- بعد از اتمام زمان بارگذاری اسناد، مزایده گذار نسبت به ارزیابی مستندات بارگذاری شده اقدام می نماید و در صورت تایید اولیه از طریق سامانه معاملات به مزایده گران اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به توضیح است تایید اولیه صرفاٌ جهت احراز  شرایط اولیه، برای شرکت در مزایده خواهد بود. لذا تایید نهایی  اسناد پاکت «ب»  در روز گشایش پاکات توسط کمیسیون معاملات انجام خواهد شد. مزایده گران اصل اسنادی را که رونوشت آن را در سامانه معاملات بارگذاری می نمایند در روز گشایش پاکات به همراه داشته باشند.  مزایده گذار در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است.

1-2-2-بعد از تایید اولیه، مزایده گران ظرف مدت 24 ساعت مجاز خواهند بود سوالات خود را در مورد اسناد مزایده از طریق سامانه معاملات مطرح نمایند و خارج از زمان قید شده هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. مزایده گران این ترتیب را پذیرفته و حق هر گونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 3-2) اداره حقوقی و پیمانها واقع در استان خوزستان–  بندرماهشهر-ناحیه صنعتی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی تلفن:06152342210 ،دورنگار:06152345442

 

3)  هزینه شرکت در مزایده

1-3- مبلغ پایه اجاره ماهیانه 2.900.000.000 ریال می باشد .

2-3- مبلغ خرید اسناد مزایده 3.000.000 ریال می باشد . بارگذاری رسید واریز پرداخت به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر در سامانه معاملات و تحویل اصل فیش در پاکت الف (تاریخ واریز فیش در محدوده زمانی تاریخ توزیع اسناد مندرج در ماده 2 باشد. عدم تایید فیش واریزی به منزله انصراف و حذف پاکت پیشنهاد قیمت در جلسه گشایش پاکات خواهد بود)

3-3- هزینه های مزایده گر برای تهیه و تسلیم پیشنهاد و انجام مذاکرات و بازدید از محل ،به عهده خود وی میباشد و مزایده گزار بدون توجه به نحوه انجام یا نتیجه مزایده ، در مورد این هزینه ها مسئولیت و تعهدی ندارد .

4) تضمین شرکت در مزایده

1-4- برای شرکت در این مزایده ارائه سپرده شرکت در مزایده در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی (به شناسه ملی 10860727690 ) به مبلغ 1.740.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف-  ارائه ضمانت نامه بانکی  به نفع مزایده گزار که مدت اعتبار آن باید حداقل 3 ماه پس از پایان مهلت تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای حداکثر سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد.

ب- چک تضمین شده بانکی به مبلغ مندرج در این بند به نفع مزایده گزار.

2-4- در کلیه اسناد فوق باید عبارت "بابت تضمین شرکت درمزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت به شماره 06/1401/5 درج شده باشد .

3-4- پیشنهادهای فاقد تضمین شرکت درمزایده ویا تضمین کافی ، یا دارای تضمینی به اشکال دیگر غیرازموارد مندرج  دربند " 1-4 " فوق ، قابل قبول نبوده و رد خواهند شد.لذا بدینوسیله مزایده گر این موضوع را پذیرفته و اعتراضی در این خصوص مسموع نمی باشد.

4-4-تضامین شرکت در مزایده، مزایده گران ، به استثناء برنده اول و مزایده گری که با توجه به پیشنهاد وی به عنوان برنده دوم این مزایده پذیرفته شده است ، بنا به درخواست کتبی ایشان توسط مزایده گزار مسترد خواهند شد .ضمنا" تضمین شرکت در مزایده برنده اول و دوم پس از ارائه تضمین انجام تعهدات و انعقاد قرارداد(در صورت لزوم انعقاد قرارداد)و یا اتمام انجام موضوع مزایده به نحو مطلوب ، بنا به درخواست کتبی آنها و تاییددستگاه نظارت ، توسط مزایده گزار مسترد خواهد شد. 

5-4- برنده مزایده پس از ابلاغ پذیرش پیشنهادمتعهد است بلافاصله نسبت به انجام تعهدات خود وفق مفاد مندرج در اسناد مزایده حاضر اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام تعهدات خود ، تضمین شرکت در مزایده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط و با برنده دوم این مزایده (در صورت وجود )معامله صورت میگیرد و تضمین شرکت درمزایده برنده دوم نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد(در صورت لزوم انعقادقرارداد) و یا از انجام معامله امتناع ورزد ،  بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد .

5)نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مزایده

1-5- اسناد و مدارک پیشنهاد مزایده ، باید به ترتیب ذیل در پاکتهای سه گانه قرار داده  شوند :

1-1-5- پاکت"الف" حاوی تضمین شرکت در مزایده موضوع بند "1-4 " میباشد و اصل فیش واریزی هزینه شرکت در مزایده .

2-1-5- پاکت "ب"حاوی مدارک مشروحه زیر میباشد :

1-2-1-5-تصویراساسنامه شرکت ، آگهی تأسیس و کلیه آگهی های تغییرات و تصمیمات شرکت درخصوص اشخاص حقوقی .

2-2-1-5- تصویرکد اقتصادی ، شناسه ملی ، کارت ملی و کد پستی دارنده یا دارندگان امضاء مجاز و تعهد آور در خصوص اشخاص حقوقی .

3-2-1-5- کپی برابر اصل هر دو روی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه در مورد اشخاص حقیقی یا در دست داشتن اصول کارت ملی و شناسنامه در جلسه گشایش پاکات .

تذکر : مزایده گران می بایست تصاویر اسناد و مدارک مورد نیاز به شرح فوق راتوسط مراجع ذیصلاح برابر با اصل نموده سپس در پاکت " ب " قراردهند.

4-2-1-5- کلیه اسناد مزایده ( به استثناء اسناد پاکت الف و ج ) مهر و امضاء شده از سوی مزایده گر.

5-2-1-5- رونوشت فیش واریز شده قید شده در ماده 3 (هزینه شرکت در مزایده)

6-2-1-5- ارائه پروانه کسب در رابطه با خدمات رستورانی یا ارائه سوابق و رزومه خدمات رستورانی الزامی است .

7-2-1-5- ارائه فرم رضایت نامه از کارفرمای قبلی(مخصوص اشخاص حقیقی یا حقوقی که با شرکت عملیات غیرصنعتی قرارداد داشتند )   

3-1-5- پاکت "ج"حاوی جداول و آنالیزها و برگ پیشنهاد قیمت مزایده گر میباشد .

2-5- هر یک از سه پاکت "الف" ، "ب" ،"ج "  باید لاک و مهر شده و جمعاً در یک لفاف مناسب ویاپاکت سر بسته ولاک و مهرشده دیگری گذاشته شوند و روی هرکدام ازآنها نام،نشانی وتلفن مزایده گر، موضوع و شماره مزایده به وضوح نوشته شوند.

 

6)مهلت و محل تسلیم پیشنهاد مزایده گران

1-6- مزایده گران باید پیشنهادات خود را با رعایت کلیه شرایط مندرج در اسناد مزایده از جمله بند" 5" این دستورالعمل تهیه نموده و تا وقت اداری روز دوشنبه مورخ 15/12/1401 به یکی از نشانی های پستی مندرج در بند"2" این دستورالعمل،تسلیم مزایده گزارنموده و رسید دریافت نمایند ،مزایده گزار نیز تا جلسه گشایش پیشنهادها از تمامی پیشنهادات دریافت شده صیانت مینماید.ضمنا"پیشنهادات مزایده گران از پایان تاریخ فوق الذکر به مدت یک ماه معتبر     می باشد .

2-6- به پیشنهاد هایی که بعد از مهلت مقرردر بند فوق به نشانی های پستی مندرج در بند" 2 " این دستورالعمل رسیده  باشند و یا از طریق پست ارسال شده باشند،  به  هیچ  وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3-6- چنانچه مزایده گری پاکات پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به نشانی دیگری به غیر از نشانی های پستی مندرج در بند "2" این دستورالعمل ، تسلیم نماید ،پاکات پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شدو هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مزایده گزار نخواهد بود .

7)زمان و محل گشایش پیشنهادها

1-7- پیشنهادهای دریافتی راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 16/12/1401 در حضور مزایده گرانی که مایل به حضور هستند ، در دفتر سالن کنفرانس واقع درساختمان مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی گشایش و قرائت خواهند شد.

2-7- در خصوص اشخاص حقوقی الزاماً صاحب یا صاحبان امضاء مجاز مزایده گر در جلسه گشایش پیشنهادها حضور به هم رساند. علی ایحال چنانچه ایشان در نظر دارند به جای خود ، نمایندگان تام الاختیارشان در جلسه حضور داشته باشند ،       می بایست حد اکثر دو نفر را با معرفی نامه کتبی که ممهور به مهر آن شرکت باشد به مزایده گزار معرفی نمایند . 

 

 

 

8) نحوه تکمیل جداول و برگ پیشنهاد قیمت

1-8- مزایده گران باید پس از مطالعه دقیق اسناد و مدارک مزایده و انجام بررسی و تحقیقات لازم پیشنهاد قیمت خود را بطور کامل و خوانا با خودکارآبی رنگ درجداول و برگ پیشنهاد قیمت موجود دراسناد مزایده نوشته و مهر و امضاء نمایند.

2-8- پیشنهاد مزایده باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع تغییر ، حذف ، ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد. در صورت وجود هر گونه تغییر ، خدشه یا نقص ملاک گرفته شده در اسناد و مدارک مزایده یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا بر خلاف شرایط مزایده ، آن پیشنهاد مردود می باشد.

3-8- رقم پیشنهاد قیمت برای کل کار باید به "ریال " و به دو صورت "عددی" و "حروفی" در برگ پیشنهاد قیمت نوشته شود. برای تعیین برنده مزایده ، پیشنهادی که قیمت کل آن به حروف نوشته شده باشد ملاک عمل خواهد بود و پیشنهادی که قیمت کل به حروف را نداشته باشد ، مردود است.

4-8-در صورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی چند مزایده گر، اتخاذ تصمیم در تشخیص و اعلام برنده مزایده با مزایده گزارمیباشد. کلیه مزایده گران این ترتیب را پذیرفته اند و حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب مینمایند .

5-8- مزایده گران باید در خصوص ارائه پیشنهاد قیمت صحیح و دقیق ، کلیه تلاش خود را نمایند ، بنابراین هیچگونه تخفیف و یا تغییری در قیمت در زمان گشایش پیشنهاد ها از سوی مزایده گزار پذیرفته نخواهد شد.

6-8- مزایده گران باید نشانی کامل ، شماره تلفن و تاریخ ارائه پیشنهاد خود را در ذیل برگ پیشنهاد قیمت ، قید نماید. نشانی پیشنهاد دهندگان همان است که در ذیل برگ پیشنهاد قیمت ذکر میشود ، بنابراین هر مکاتبه ای که با پست سفارشی به نشانی مذکور ارسال شود ابلاغ شده تلقی خواهد شد مگر آنکه هر گونه تغییری در نشانی قبلاً توسط مزایده گر بصورت کتبی به مزایده گزار اطلاع داده شده باشد.

7-8- در صورت وجود تناقض بین حاصلضرب مقدار در واحد بهای هر قلم / خدمت ، با قیمت کل آن قلم / خدمت ، قیمت کل مبنا خواهد بود . همچنین در صورت هر گونه تناقض بین حاصل جمع قیمت های کل اقلام / خدمات با مبلغ پیشنهادی ، مبلغ پیشنهادی مبنا خواهد بود.

9) شرایط عمومی

1-9- ذیل تمام صفحات اسناد مزایده از جمله : جداول و برگ پیشنهاد قیمت ، دستور العمل شرکت در مزایده ، ضمائم و غیره می بایست عبارت " خوانده شد مورد قبول است " درج ودر مورد اشخاص حقوقی توسط صاحب یا صاحبان امضاء مجاز و تعهد آور مزایده گر ( بر اساس آخرین آگهی تغییرات مزایده گر ) مهر و امضاءو در مورد اشخاص حقیقی توسط خود وی امضاء و انگشت زده شوند.

2-9- مزایده گزار حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را تا قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ  می دارد و اگر چنین موردی پیش آید ، مراتب کتباً به مزایده گران ابلاغ و این ابلاغیه جزء اسناد و مدارک مزایده منظور         می شود. چنانچه تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمت ها باشد ، در این صورت مزایده گزار ضمن عودت پاکات پیشنهادی مزایده گران ، آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد ها را با اعلام کتبی به پیشنهاددهندگان به تعویق انداخته به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

3-9- مزایده گر، باید قبل از تسلیم پیشنهاد مزایده، اسناد مزایده را به دقت بررسی کرده و تمام اطلاعات لازم مانند ، محل و موقعیت موضوع مزایده وحوالی آن ، شرایط محلی ، قوانین ومقررات نافذوجاری رابه دست آورد، بنابراین تسلیم پیشنهاد ، به منزله آن تلقی خواهد شد که مزایده گر تمام اسناد مزایده را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آن را تا حدی که یک مزایده گر نیاز دارد ، به دست آورده است و ابهام یا اشتباهی به نظر او در اسناد مزایده وجود ندارد.

4-9- مزایده گر می تواند با هماهنگی و نظر مزایده گزارتا قبل از مضی مدت مندرج در بند" 1-6 " این فراخوان از اقلام موضوع مزایده ، بازدیدبه عمل آورد . مزایده گزار ، به نمایندگان مزایده گر اجازه ورود را به زمینها ، ساختمانها و تاسیسات مربوط ، برای بازدید در حد اختیار و امکان خود می دهد. مزایده گزار، کارکنان و عوامل وی ، هیچگونه مسئولیتی در خصوص بازدید از محل کار و هر گونه عواقب و مخارج ناشی از آن را ندارند. این بازدید ، در راستای آگاه تر شدن مزایده گر از شرایط انجام موضوع مزایده است و نباید به عنوان جایگزینی برای بررسی دقیق اسناد مزایده تلقی شود. اطلاعات شفاهی ارائه شده از سوی مزایده گزار ، تعهدی برای مزایده گزار ایجاد نمی کند ، مگر آنکه طی الحاقیه ای ، به اسناد مزایده افزوده شود.

مزایده گر متعهد است بعد از بازدید، از کمیت و کیفیت کلیه اقلام موضوع مزایده آگاهی کامل یافته و هر گونه جهل و بی اطلاعی و عواقب و مخارج ناشی از آن، از مزایده گر پذیرفته نبوده و نمی باشد.

تبصره:جهت هماهنگی های بازدید از مزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت با آقای محمدرضا سنجری با شماره همراه 09163547206 تماس گرفته شود.

5-9- مزایده گزار ، این حق را برای خود محفوظ می دارد که قبل از انتخاب مزایده گر یا انعقاد قرارداد ، صحت و سقم اطلاعات ارائه شده از سوی مزایده گر را بررسی کند و مزایده گر با تسلیم پیشنهاد خود ، این حق بررسی را ازسوی مزایده گزار می پذیرد.

6-9- هنگام ارزیابی پیشنهاد ها ، مزایده گزار ممکن است به تشخیص خود ، از مزایده گران درخواست ارائه توضیح در مورد پیشنهادهایشان بنماید. درخواست ارائه توضیحات و پاسخ آن به صورت مکتوب بوده و نباید هیچ گونه تغییری در قیمت یا اصل پیشنهاد خواسته و یا داده شود . توضیحات یا اطلاعات فراهم شده به صورت مکتوب جزء جدانشدنی پیشنهاد محسوب میشوند.

7-9- چنانچه در فرآیند برگزاری مزایده ثابت شود که هر یک از مزایده گران از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید، تطمیع ، مصالحه ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است و یا در لیست سیاه شرکتهای زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ( هلدینگ )و یا وزارت نفت قراردارد ، علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مزایده ، مزایده گر متخلف از شرکت در کلیه معاملات آتی نیز برای همیشه محروم می گردد و همچنین مزایده گزار حق اقدامات قانونی و معرفی شرکت متخلف به مراجع قضائی را برای خود محفوظ می دارد .

8-9- در صورتیکه هر یک از مزایده گران نسبت به فرآیند برگزاری مزایده اعتراض داشته باشند، می توانند شکایت خود را به مزایده گزار تسلیم نمایند. مدیر عامل شرکت(مزایده گزار) باید ظرف مدت 15 روز کاری از تاریخ دریافت شکایت موضوع را به همراه گزارش اقدامات انجام شده به هیات مدیره ارجاع دهد. هیات مدیره حسب مورد نسبت به تایید تصمیم اولیه کمیسیون معاملات یا انجام اقدامات لازم برای حل و فصل موضوع و یا هر تصمیم مناسب دیگر با اختیار صدور دستور موقت اقدام نموده و در صورتی که شکایت را وارد تشخیص ندهد، پاسخ لازم را ظرف مدت هفت روز کاری از طریق مدیر عامل به شاکی اعلان می نماید. در صورت عدم اقناع شاکی اعتراض نامبرده بنابر ارجاع مدیر عامل شرکت منحصراً در هیات رسیدگی به شکایات(متشکل از معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر حقوقی و قراردادها، مدیر بازرسی، مدیر حراست و یک شخص فنی به انتخاب مدیر عامل) رسیدگی و رای مقتضی صادر خواهد شد. رای صادره قطعی و غیر قابل اعتراض می باشد. مزایده گر حق هرگونه ادعا و اعتراضی را با توجه رای قطعی و غیرقابل اعتراض از خود سلب و اسقاط می نماید .    

9-9- در صورتی که مزایده گر به هر علت مایل به شرکت در مزایده نباشد ، باید قبل از انقضای مهلت تسلیم پیشنهادها مندرج در بند " 1-6 " این دستورالعمل ، مراتب را کتباً به مزایده گزار اعلام نماید. درهر حال وجه خرید اسناد مزایده ، مندرج در بند " 1-3" این دستورالعمل به وی مسترد نخواهد شد.

10-9- هر گاه مزایده  گری پیشنهاد خودراپس از تسلیم به مزایده  گزار، درمدتی که اعتباردارد، پس بگیرد ، تضمین شرکت در مزایده  وی ضبط خواهد شد.

11-9- چنانچه مزایده گزار ( شرکت عملیات غیر صنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی ) به هر علت از انجام معامله با برنده مزایده منصرف گردد ، تضمین شرکت در مزایده برنده اول و همچنین برنده دوم ( در صورت وجود ) مسترد خواهد شد و نامبردگان این ترتیب راپذیرفته و حق هر گونه اعتراض و یا ادعایی مبنی بر جبران خسارت وارده از این بابت را از خود سلب می نماید.

12-9- کلیه اسناد و مدارک مزایده می بایست به زبان فارسی تنظیم و ارائه گردد . چنانچه بر حسب نیاز، مزایده گران اطلاعات و مواردی را به زبان دیگری تهیه نمایند ، درصورت مغایرت بین این دو ، زبان فارسی قابل قبول خواهد بود.

13-9- برنده مزایده حق واگذاری تمام ویا بخشی ازموضوع مزایده بدون موافقت کتبی مزایده گزاربه غیرراندارد.

14-9-در صورتی که به اقلام موضوع مزایده هر گونه بیمه ، مالیات ، حقوق گمرکی ، عوارض قانونی و نظایر آن تعلق گیرد، برنده مزایده موظف است قبل از تحویل گرفتن اقلام از مزایده گزار ، موارد متعلقه مذکوررا به ادارات ذیربط دولتی بپردازد و اصل رسید فیش واریزی آن را به نماینده مزایده گزار تحویل نماید ، سپس نماینده مزایده گزار پس از اخذ اصل رسیدفیش واریزی کل مبلغ پرداخت شده ، می توانداقلام موضوع مزایده را به برنده مزایده تحویل نماید .

15-9-متقاضی شرکت در مزایده میبایست به سن قانونی رسیده باشند و نفرات ذکور نیز میبایست کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی را دارا باشند .  

16-9-در صورت محرز شدن شمول "مزایده گر" در خصوص قانون مبارزه با پولشویی مراتب در مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد .

17-9- در صورت برگزاری همزمان چند مزایده از سوی مزایده گزار، و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مزایده گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مزایده گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مزایده گر در مزایده های برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود. مزایده گر با علم به این موضوع در مزایده حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید.

 

 

 

 

 

 

 


 
برگ پیشنهاد قیمت مزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت

این شرکت/اینجانب پس از بررسی دقیق و همه جانبه کلیه اسناد مزایده مشتمل بر دستورالعمل شرکت در مزایده ، شرایط و جداول پیشنهاد قیمت و سایرضمائم و علم و اطلاع کامل از کلیه شرایط و عوامل موجود و موثر در انجام کارهای موضوع مزایده و قبول آنها و با آگاهی از محدوده و محدودیتهای موضوع مزایده پیشنهاد می نماید:

 

1-موضوع مزایده را بر اساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارک مزایده ، پیوستها و ضمائم صدرالاشاره و به مبلغ کل سالیانه (به عدد).....................................................................................................................................................................                                                                         و (به حروف)............................................................................................................................................................................. خریدارم.

 

2-چنانچه این پیشنهاد مورد قبول مزایده گزار ( شرکت عملیات غیر صنعتی  وخدمات صنایع پتروشیمی ) قرار گیرد تعهد مینمایم بلافاصله از زمان ابلاغ پذیرش پیشنهاد نسبت به انجام تعهدات خودوفق مفادمندرج در اسناد مزایده اقدام نمایم .

3-قیمت پیشنهادی این شرکت/اینجانب شامل قیمتهای کامل کارهای مشروحه ، از جمله بیمه ، مالیات ، حقوق گمرکی ، عوارض قانونی و نظایر آن می باشد. همچنین این قیمت شامل تمام هزینه هایی است که ممکن است در جریان اجرای کارها و برای آنها واقع شوند و با در نظر گرفتن تمام مخاطره ها ، مسئولیتها و تعهد هایی است که در اسناد مزایده به صراحت یا به صورت ضمنی بیان شده و شرکت در مزایده بر مبنای آنها صورت گرفته است.

4- پیشنهاد حاضر از تاریخ پایان مهلت تسلیم پیشنهاد ها مندرج در بند " 1-6 " دستورالعمل شرکت در مزایده تا مدت یک ماه معتبر می باشد. حال چنانچه بنا به تشخیص مزایده گزار ، برای بررسی مدارک ارائه شده و یا هر دلیل دیگر ، به زمان بیشتری نیاز باشد و تمدید اعتبار قیمت پیشنهادی این شرکت/اینجانب بعد از مدت فوق الذکر حداکثر تا یک ماه دیگر به این شرکت/اینجانب ابلاغ گردد ، این شرکت/اینجانب حاضر است نسبت به تمدید اعتبار قیمت پیشنهادی و تضمین شرکت در مزایده خود اقدام نماید.

5- تایید می کنم کلیه ضمائم ، اسناد و مدارک مزایده توسط این شرکت/اینجانب مهر و امضاء گردیده و جزء لاینفک این پیشنهاد محسوب می شود.

6- اطلاع کامل دارم که مزایده گزار(شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی)الزامی برای واگذاری کاربه هریک از پیشنهاددهندگان را ندارد.

7- شرکت "مزایده گزار" در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است .

نام مزایده گر :......................................................................................................................................................                                              نشانی:...................................................................................................................................................................................                                 کد پستی : ............................................... آدرس اینترنتی (ایمیل) : .................................................................................          تلفن ثابت : .........................................   تلفن همراه: ....................................نمابر(فکس) : ..............................................

 

 نام و نام خانوادگی و سمت پیشنهاد دهنده/پیشنهاد دهندگان :

امضاء پیشنهاد دهنده/پیشنهاد دهندگان همراه با مهر شرکت :

 

امضاءپیشنهاد دهنده ( برای اشخاص حقیقی ) :

 

اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت خرید غذا با استفاده از پترو کارت

مزایده

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

جاری

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

"بسمه تعالی"

شرایط شرکت در مزایده

شرکت عملیات غیرصنعتی  و خدمات صنایع پتروشیمی(سهامی خاص)به عنوان "مزایده گزار" در نظر دارد  نسبت به فروش اقلام مشروحه بند " 1 " ذیل از طریق برگزاری "مزایده عمومی" به یک شخص حقیقی یا حقوقی اقدام نماید.
1)موضوع مزایده

عبارت است اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت مطابق دستورالعمل شرکت در مزایده  به شرح ذیل جدول پیشنهاد قیمت مزایده گران و دیگرضمائم اسناد مزایده حاضر.

 

2) مهلت و توزیع اسناد مزایده

1-2- شرکت کنندگان در مزایده می توانند از روز یکشنبه مورخ 30/11/1401 لغایت روز پنجشنبه مورخ 04/12/1401 جهت اخذ اسناد مزایده از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir و سامانه معاملات یا از طریق لینک https://contracts.posc.ir مراجعه نمایند. مزایده گران می بایست حداکثر تا روز شنبه مورخ 06/12/1401 از طریق سامانه معاملات در بخش پاکت "ب" نسبت به بارگذاری کلیه مستندات مشخص شده در ماده 5 از بند2-1-5 تا                  7-2-1-5 دعوتنامه اقدام نمایند.

تذکر: بعد از زمان اعلام شده به هیچ وجه امکان بارگذاری وجود نخواهد داشت و این به منزله انصراف شرکت در مزایده از سوی مزایده گر می باشد.

مزایده گران باید به دقت موارد خواسته شده را مطالعه نموده و بدون هیچ گونه نواقصی ،مدارک مورد نیاز را در سامانه معاملات در بخش معیارهای ارزیابی بارگذاری نماید در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی به عهده مزایده گذار نخواهد بود و مزایده گران عواقب و هزینه های آن را پذیرفته و هرگونه اعتراض و ادعایی از سوی مزایده گران قابل قبول نخواهد بود.

2-1-2- مزایده گران حتماٌ باید طبق تاریخ اعلام شده در دعوتنامه (پاکات الف،ب و ج) را به صورت فیزیکی به مزایده گذار تحویل نمایند.

2-2- بعد از اتمام زمان بارگذاری اسناد، مزایده گذار نسبت به ارزیابی مستندات بارگذاری شده اقدام می نماید و در صورت تایید اولیه از طریق سامانه معاملات به مزایده گران اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به توضیح است تایید اولیه صرفاٌ جهت احراز  شرایط اولیه، برای شرکت در مزایده خواهد بود. لذا تایید نهایی  اسناد پاکت «ب»  در روز گشایش پاکات توسط کمیسیون معاملات انجام خواهد شد. مزایده گران اصل اسنادی را که رونوشت آن را در سامانه معاملات بارگذاری می نمایند در روز گشایش پاکات به همراه داشته باشند.  مزایده گذار در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است.

1-2-2-بعد از تایید اولیه، مزایده گران ظرف مدت 24 ساعت مجاز خواهند بود سوالات خود را در مورد اسناد مزایده از طریق سامانه معاملات مطرح نمایند و خارج از زمان قید شده هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. مزایده گران این ترتیب را پذیرفته و حق هر گونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 3-2) اداره حقوقی و پیمانها واقع در استان خوزستان–  بندرماهشهر-ناحیه صنعتی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی تلفن:06152342210 ،دورنگار:06152345442

 

3)  هزینه شرکت در مزایده

1-3- مبلغ پایه اجاره ماهیانه 2.900.000.000 ریال می باشد .

2-3- مبلغ خرید اسناد مزایده 3.000.000 ریال می باشد . بارگذاری رسید واریز پرداخت به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر در سامانه معاملات و تحویل اصل فیش در پاکت الف (تاریخ واریز فیش در محدوده زمانی تاریخ توزیع اسناد مندرج در ماده 2 باشد. عدم تایید فیش واریزی به منزله انصراف و حذف پاکت پیشنهاد قیمت در جلسه گشایش پاکات خواهد بود)

3-3- هزینه های مزایده گر برای تهیه و تسلیم پیشنهاد و انجام مذاکرات و بازدید از محل ،به عهده خود وی میباشد و مزایده گزار بدون توجه به نحوه انجام یا نتیجه مزایده ، در مورد این هزینه ها مسئولیت و تعهدی ندارد .

4) تضمین شرکت در مزایده

1-4- برای شرکت در این مزایده ارائه سپرده شرکت در مزایده در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی (به شناسه ملی 10860727690 ) به مبلغ 1.740.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است :

الف-  ارائه ضمانت نامه بانکی  به نفع مزایده گزار که مدت اعتبار آن باید حداقل 3 ماه پس از پایان مهلت تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای حداکثر سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد.

ب- چک تضمین شده بانکی به مبلغ مندرج در این بند به نفع مزایده گزار.

2-4- در کلیه اسناد فوق باید عبارت "بابت تضمین شرکت درمزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت به شماره 06/1401/5 درج شده باشد .

3-4- پیشنهادهای فاقد تضمین شرکت درمزایده ویا تضمین کافی ، یا دارای تضمینی به اشکال دیگر غیرازموارد مندرج  دربند " 1-4 " فوق ، قابل قبول نبوده و رد خواهند شد.لذا بدینوسیله مزایده گر این موضوع را پذیرفته و اعتراضی در این خصوص مسموع نمی باشد.

4-4-تضامین شرکت در مزایده، مزایده گران ، به استثناء برنده اول و مزایده گری که با توجه به پیشنهاد وی به عنوان برنده دوم این مزایده پذیرفته شده است ، بنا به درخواست کتبی ایشان توسط مزایده گزار مسترد خواهند شد .ضمنا" تضمین شرکت در مزایده برنده اول و دوم پس از ارائه تضمین انجام تعهدات و انعقاد قرارداد(در صورت لزوم انعقاد قرارداد)و یا اتمام انجام موضوع مزایده به نحو مطلوب ، بنا به درخواست کتبی آنها و تاییددستگاه نظارت ، توسط مزایده گزار مسترد خواهد شد. 

5-4- برنده مزایده پس از ابلاغ پذیرش پیشنهادمتعهد است بلافاصله نسبت به انجام تعهدات خود وفق مفاد مندرج در اسناد مزایده حاضر اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام تعهدات خود ، تضمین شرکت در مزایده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط و با برنده دوم این مزایده (در صورت وجود )معامله صورت میگیرد و تضمین شرکت درمزایده برنده دوم نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد(در صورت لزوم انعقادقرارداد) و یا از انجام معامله امتناع ورزد ،  بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد .

5)نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مزایده

1-5- اسناد و مدارک پیشنهاد مزایده ، باید به ترتیب ذیل در پاکتهای سه گانه قرار داده  شوند :

1-1-5- پاکت"الف" حاوی تضمین شرکت در مزایده موضوع بند "1-4 " میباشد و اصل فیش واریزی هزینه شرکت در مزایده .

2-1-5- پاکت "ب"حاوی مدارک مشروحه زیر میباشد :

1-2-1-5-تصویراساسنامه شرکت ، آگهی تأسیس و کلیه آگهی های تغییرات و تصمیمات شرکت درخصوص اشخاص حقوقی .

2-2-1-5- تصویرکد اقتصادی ، شناسه ملی ، کارت ملی و کد پستی دارنده یا دارندگان امضاء مجاز و تعهد آور در خصوص اشخاص حقوقی .

3-2-1-5- کپی برابر اصل هر دو روی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه در مورد اشخاص حقیقی یا در دست داشتن اصول کارت ملی و شناسنامه در جلسه گشایش پاکات .

تذکر : مزایده گران می بایست تصاویر اسناد و مدارک مورد نیاز به شرح فوق راتوسط مراجع ذیصلاح برابر با اصل نموده سپس در پاکت " ب " قراردهند.

4-2-1-5- کلیه اسناد مزایده ( به استثناء اسناد پاکت الف و ج ) مهر و امضاء شده از سوی مزایده گر.

5-2-1-5- رونوشت فیش واریز شده قید شده در ماده 3 (هزینه شرکت در مزایده)

6-2-1-5- ارائه پروانه کسب در رابطه با خدمات رستورانی یا ارائه سوابق و رزومه خدمات رستورانی الزامی است .

7-2-1-5- ارائه فرم رضایت نامه از کارفرمای قبلی(مخصوص اشخاص حقیقی یا حقوقی که با شرکت عملیات غیرصنعتی قرارداد داشتند )   

3-1-5- پاکت "ج"حاوی جداول و آنالیزها و برگ پیشنهاد قیمت مزایده گر میباشد .

2-5- هر یک از سه پاکت "الف" ، "ب" ،"ج "  باید لاک و مهر شده و جمعاً در یک لفاف مناسب ویاپاکت سر بسته ولاک و مهرشده دیگری گذاشته شوند و روی هرکدام ازآنها نام،نشانی وتلفن مزایده گر، موضوع و شماره مزایده به وضوح نوشته شوند.

 

6)مهلت و محل تسلیم پیشنهاد مزایده گران

1-6- مزایده گران باید پیشنهادات خود را با رعایت کلیه شرایط مندرج در اسناد مزایده از جمله بند" 5" این دستورالعمل تهیه نموده و تا وقت اداری روز دوشنبه مورخ 15/12/1401 به یکی از نشانی های پستی مندرج در بند"2" این دستورالعمل،تسلیم مزایده گزارنموده و رسید دریافت نمایند ،مزایده گزار نیز تا جلسه گشایش پیشنهادها از تمامی پیشنهادات دریافت شده صیانت مینماید.ضمنا"پیشنهادات مزایده گران از پایان تاریخ فوق الذکر به مدت یک ماه معتبر     می باشد .

2-6- به پیشنهاد هایی که بعد از مهلت مقرردر بند فوق به نشانی های پستی مندرج در بند" 2 " این دستورالعمل رسیده  باشند و یا از طریق پست ارسال شده باشند،  به  هیچ  وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3-6- چنانچه مزایده گری پاکات پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به نشانی دیگری به غیر از نشانی های پستی مندرج در بند "2" این دستورالعمل ، تسلیم نماید ،پاکات پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شدو هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مزایده گزار نخواهد بود .

7)زمان و محل گشایش پیشنهادها

1-7- پیشنهادهای دریافتی راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 16/12/1401 در حضور مزایده گرانی که مایل به حضور هستند ، در دفتر سالن کنفرانس واقع درساختمان مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی گشایش و قرائت خواهند شد.

2-7- در خصوص اشخاص حقوقی الزاماً صاحب یا صاحبان امضاء مجاز مزایده گر در جلسه گشایش پیشنهادها حضور به هم رساند. علی ایحال چنانچه ایشان در نظر دارند به جای خود ، نمایندگان تام الاختیارشان در جلسه حضور داشته باشند ،       می بایست حد اکثر دو نفر را با معرفی نامه کتبی که ممهور به مهر آن شرکت باشد به مزایده گزار معرفی نمایند . 

 

 

 

8) نحوه تکمیل جداول و برگ پیشنهاد قیمت

1-8- مزایده گران باید پس از مطالعه دقیق اسناد و مدارک مزایده و انجام بررسی و تحقیقات لازم پیشنهاد قیمت خود را بطور کامل و خوانا با خودکارآبی رنگ درجداول و برگ پیشنهاد قیمت موجود دراسناد مزایده نوشته و مهر و امضاء نمایند.

2-8- پیشنهاد مزایده باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع تغییر ، حذف ، ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد. در صورت وجود هر گونه تغییر ، خدشه یا نقص ملاک گرفته شده در اسناد و مدارک مزایده یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا بر خلاف شرایط مزایده ، آن پیشنهاد مردود می باشد.

3-8- رقم پیشنهاد قیمت برای کل کار باید به "ریال " و به دو صورت "عددی" و "حروفی" در برگ پیشنهاد قیمت نوشته شود. برای تعیین برنده مزایده ، پیشنهادی که قیمت کل آن به حروف نوشته شده باشد ملاک عمل خواهد بود و پیشنهادی که قیمت کل به حروف را نداشته باشد ، مردود است.

4-8-در صورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی چند مزایده گر، اتخاذ تصمیم در تشخیص و اعلام برنده مزایده با مزایده گزارمیباشد. کلیه مزایده گران این ترتیب را پذیرفته اند و حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب مینمایند .

5-8- مزایده گران باید در خصوص ارائه پیشنهاد قیمت صحیح و دقیق ، کلیه تلاش خود را نمایند ، بنابراین هیچگونه تخفیف و یا تغییری در قیمت در زمان گشایش پیشنهاد ها از سوی مزایده گزار پذیرفته نخواهد شد.

6-8- مزایده گران باید نشانی کامل ، شماره تلفن و تاریخ ارائه پیشنهاد خود را در ذیل برگ پیشنهاد قیمت ، قید نماید. نشانی پیشنهاد دهندگان همان است که در ذیل برگ پیشنهاد قیمت ذکر میشود ، بنابراین هر مکاتبه ای که با پست سفارشی به نشانی مذکور ارسال شود ابلاغ شده تلقی خواهد شد مگر آنکه هر گونه تغییری در نشانی قبلاً توسط مزایده گر بصورت کتبی به مزایده گزار اطلاع داده شده باشد.

7-8- در صورت وجود تناقض بین حاصلضرب مقدار در واحد بهای هر قلم / خدمت ، با قیمت کل آن قلم / خدمت ، قیمت کل مبنا خواهد بود . همچنین در صورت هر گونه تناقض بین حاصل جمع قیمت های کل اقلام / خدمات با مبلغ پیشنهادی ، مبلغ پیشنهادی مبنا خواهد بود.

9) شرایط عمومی

1-9- ذیل تمام صفحات اسناد مزایده از جمله : جداول و برگ پیشنهاد قیمت ، دستور العمل شرکت در مزایده ، ضمائم و غیره می بایست عبارت " خوانده شد مورد قبول است " درج ودر مورد اشخاص حقوقی توسط صاحب یا صاحبان امضاء مجاز و تعهد آور مزایده گر ( بر اساس آخرین آگهی تغییرات مزایده گر ) مهر و امضاءو در مورد اشخاص حقیقی توسط خود وی امضاء و انگشت زده شوند.

2-9- مزایده گزار حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را تا قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ  می دارد و اگر چنین موردی پیش آید ، مراتب کتباً به مزایده گران ابلاغ و این ابلاغیه جزء اسناد و مدارک مزایده منظور         می شود. چنانچه تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمت ها باشد ، در این صورت مزایده گزار ضمن عودت پاکات پیشنهادی مزایده گران ، آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد ها را با اعلام کتبی به پیشنهاددهندگان به تعویق انداخته به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند.

3-9- مزایده گر، باید قبل از تسلیم پیشنهاد مزایده، اسناد مزایده را به دقت بررسی کرده و تمام اطلاعات لازم مانند ، محل و موقعیت موضوع مزایده وحوالی آن ، شرایط محلی ، قوانین ومقررات نافذوجاری رابه دست آورد، بنابراین تسلیم پیشنهاد ، به منزله آن تلقی خواهد شد که مزایده گر تمام اسناد مزایده را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آن را تا حدی که یک مزایده گر نیاز دارد ، به دست آورده است و ابهام یا اشتباهی به نظر او در اسناد مزایده وجود ندارد.

4-9- مزایده گر می تواند با هماهنگی و نظر مزایده گزارتا قبل از مضی مدت مندرج در بند" 1-6 " این فراخوان از اقلام موضوع مزایده ، بازدیدبه عمل آورد . مزایده گزار ، به نمایندگان مزایده گر اجازه ورود را به زمینها ، ساختمانها و تاسیسات مربوط ، برای بازدید در حد اختیار و امکان خود می دهد. مزایده گزار، کارکنان و عوامل وی ، هیچگونه مسئولیتی در خصوص بازدید از محل کار و هر گونه عواقب و مخارج ناشی از آن را ندارند. این بازدید ، در راستای آگاه تر شدن مزایده گر از شرایط انجام موضوع مزایده است و نباید به عنوان جایگزینی برای بررسی دقیق اسناد مزایده تلقی شود. اطلاعات شفاهی ارائه شده از سوی مزایده گزار ، تعهدی برای مزایده گزار ایجاد نمی کند ، مگر آنکه طی الحاقیه ای ، به اسناد مزایده افزوده شود.

مزایده گر متعهد است بعد از بازدید، از کمیت و کیفیت کلیه اقلام موضوع مزایده آگاهی کامل یافته و هر گونه جهل و بی اطلاعی و عواقب و مخارج ناشی از آن، از مزایده گر پذیرفته نبوده و نمی باشد.

تبصره:جهت هماهنگی های بازدید از مزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت با آقای محمدرضا سنجری با شماره همراه 09163547206 تماس گرفته شود.

5-9- مزایده گزار ، این حق را برای خود محفوظ می دارد که قبل از انتخاب مزایده گر یا انعقاد قرارداد ، صحت و سقم اطلاعات ارائه شده از سوی مزایده گر را بررسی کند و مزایده گر با تسلیم پیشنهاد خود ، این حق بررسی را ازسوی مزایده گزار می پذیرد.

6-9- هنگام ارزیابی پیشنهاد ها ، مزایده گزار ممکن است به تشخیص خود ، از مزایده گران درخواست ارائه توضیح در مورد پیشنهادهایشان بنماید. درخواست ارائه توضیحات و پاسخ آن به صورت مکتوب بوده و نباید هیچ گونه تغییری در قیمت یا اصل پیشنهاد خواسته و یا داده شود . توضیحات یا اطلاعات فراهم شده به صورت مکتوب جزء جدانشدنی پیشنهاد محسوب میشوند.

7-9- چنانچه در فرآیند برگزاری مزایده ثابت شود که هر یک از مزایده گران از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید، تطمیع ، مصالحه ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است و یا در لیست سیاه شرکتهای زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ( هلدینگ )و یا وزارت نفت قراردارد ، علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مزایده ، مزایده گر متخلف از شرکت در کلیه معاملات آتی نیز برای همیشه محروم می گردد و همچنین مزایده گزار حق اقدامات قانونی و معرفی شرکت متخلف به مراجع قضائی را برای خود محفوظ می دارد .

8-9- در صورتیکه هر یک از مزایده گران نسبت به فرآیند برگزاری مزایده اعتراض داشته باشند، می توانند شکایت خود را به مزایده گزار تسلیم نمایند. مدیر عامل شرکت(مزایده گزار) باید ظرف مدت 15 روز کاری از تاریخ دریافت شکایت موضوع را به همراه گزارش اقدامات انجام شده به هیات مدیره ارجاع دهد. هیات مدیره حسب مورد نسبت به تایید تصمیم اولیه کميسیون معاملات یا انجام اقدامات لازم برای حل و فصل موضوع و یا هر تصمیم مناسب دیگر با اختیار صدور دستور موقت اقدام نموده و در صورتی که شکایت را وارد تشخیص ندهد، پاسخ لازم را ظرف مدت هفت روز کاری از طریق مدیر عامل به شاکی اعلان می نماید. در صورت عدم اقناع شاکی اعتراض نامبرده بنابر ارجاع مدیر عامل شرکت منحصراً در هیات رسیدگی به شکایات(متشکل از معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر حقوقی و قراردادها، مدیر بازرسی، مدیر حراست و یک شخص فنی به انتخاب مدیر عامل) رسیدگی و رای مقتضی صادر خواهد شد. رای صادره قطعی و غیر قابل اعتراض می باشد. مزایده گر حق هرگونه ادعا و اعتراضی را با توجه رای قطعی و غیرقابل اعتراض از خود سلب و اسقاط می نماید .    

9-9- در صورتی که مزایده گر به هر علت مایل به شرکت در مزایده نباشد ، باید قبل از انقضای مهلت تسلیم پیشنهادها مندرج در بند " 1-6 " این دستورالعمل ، مراتب را کتباً به مزایده گزار اعلام نماید. درهر حال وجه خرید اسناد مزایده ، مندرج در بند " 1-3" این دستورالعمل به وی مسترد نخواهد شد.

10-9- هر گاه مزایده  گری پیشنهاد خودراپس از تسلیم به مزایده  گزار، درمدتی که اعتباردارد، پس بگیرد ، تضمین شرکت در مزایده  وی ضبط خواهد شد.

11-9- چنانچه مزایده گزار ( شرکت عملیات غیر صنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی ) به هر علت از انجام معامله با برنده مزایده منصرف گردد ، تضمین شرکت در مزایده برنده اول و همچنین برنده دوم ( در صورت وجود ) مسترد خواهد شد و نامبردگان این ترتیب راپذیرفته و حق هر گونه اعتراض و یا ادعایی مبنی بر جبران خسارت وارده از این بابت را از خود سلب می نماید.

12-9- کلیه اسناد و مدارک مزایده می بایست به زبان فارسی تنظیم و ارائه گردد . چنانچه بر حسب نیاز، مزایده گران اطلاعات و مواردی را به زبان دیگری تهیه نمایند ، درصورت مغایرت بین این دو ، زبان فارسی قابل قبول خواهد بود.

13-9- برنده مزایده حق واگذاری تمام ویا بخشی ازموضوع مزایده بدون موافقت کتبی مزایده گزاربه غیرراندارد.

14-9-در صورتی که به اقلام موضوع مزایده هر گونه بیمه ، مالیات ، حقوق گمرکی ، عوارض قانونی و نظایر آن تعلق گیرد، برنده مزایده موظف است قبل از تحویل گرفتن اقلام از مزایده گزار ، موارد متعلقه مذکوررا به ادارات ذیربط دولتی بپردازد و اصل رسید فیش واریزی آن را به نماینده مزایده گزار تحویل نماید ، سپس نماینده مزایده گزار پس از اخذ اصل رسیدفیش واریزی کل مبلغ پرداخت شده ، می توانداقلام موضوع مزایده را به برنده مزایده تحویل نماید .

15-9-متقاضی شرکت در مزایده میبایست به سن قانونی رسیده باشند و نفرات ذکور نیز میبایست کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی را دارا باشند .  

16-9-در صورت محرز شدن شمول "مزایده گر" در خصوص قانون مبارزه با پولشویی مراتب در مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد .

17-9- در صورت برگزاری همزمان چند مزایده از سوی مزایده گزار، و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مزایده گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مزایده گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مزایده گر در مزایده های برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود. مزایده گر با علم به این موضوع در مزایده حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید.

 

 

 

 

 

 

 


 
برگ پیشنهاد قیمت مزایده اجاره مکان رستوران پیروز واقع در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر، جهت  خرید غذا با استفاده از پترو کارت

این شرکت/اینجانب پس از بررسی دقیق و همه جانبه کلیه اسناد مزایده مشتمل بر دستورالعمل شرکت در مزایده ، شرایط و جداول پیشنهاد قیمت و سایرضمائم و علم و اطلاع کامل از کلیه شرایط و عوامل موجود و موثر در انجام کارهای موضوع مزایده و قبول آنها و با آگاهی از محدوده و محدودیتهای موضوع مزایده پیشنهاد می نماید:

 

1-موضوع مزایده را بر اساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد و مدارک مزایده ، پیوستها و ضمائم صدرالاشاره و به مبلغ کل سالیانه (به عدد).....................................................................................................................................................................                                                                         و (به حروف)............................................................................................................................................................................. خریدارم.

 

2-چنانچه این پیشنهاد مورد قبول مزایده گزار ( شرکت عملیات غیر صنعتی  وخدمات صنایع پتروشیمی ) قرار گیرد تعهد مینمایم بلافاصله از زمان ابلاغ پذیرش پیشنهاد نسبت به انجام تعهدات خودوفق مفادمندرج در اسناد مزایده اقدام نمایم .

3-قیمت پیشنهادی این شرکت/اینجانب شامل قیمتهای کامل کارهای مشروحه ، از جمله بیمه ، مالیات ، حقوق گمرکی ، عوارض قانونی و نظایر آن می باشد. همچنین این قیمت شامل تمام هزینه هایی است که ممکن است در جریان اجرای کارها و برای آنها واقع شوند و با در نظر گرفتن تمام مخاطره ها ، مسئولیتها و تعهد هایی است که در اسناد مزایده به صراحت یا به صورت ضمنی بیان شده و شرکت در مزایده بر مبنای آنها صورت گرفته است.

4- پیشنهاد حاضر از تاریخ پایان مهلت تسلیم پیشنهاد ها مندرج در بند " 1-6 " دستورالعمل شرکت در مزایده تا مدت یک ماه معتبر می باشد. حال چنانچه بنا به تشخیص مزایده گزار ، برای بررسی مدارک ارائه شده و یا هر دلیل دیگر ، به زمان بیشتری نیاز باشد و تمدید اعتبار قیمت پیشنهادی این شرکت/اینجانب بعد از مدت فوق الذکر حداکثر تا یک ماه دیگر به این شرکت/اینجانب ابلاغ گردد ، این شرکت/اینجانب حاضر است نسبت به تمدید اعتبار قیمت پیشنهادی و تضمین شرکت در مزایده خود اقدام نماید.

5- تایید می کنم کلیه ضمائم ، اسناد و مدارک مزایده توسط این شرکت/اینجانب مهر و امضاء گردیده و جزء لاینفک این پیشنهاد محسوب می شود.

6- اطلاع کامل دارم که مزایده گزار(شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی)الزامی برای واگذاری کاربه هریک از پیشنهاددهندگان را ندارد.

7- شرکت "مزایده گزار" در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است .

نام مزایده گر :......................................................................................................................................................                                              نشانی:...................................................................................................................................................................................                                 کد پستی : ............................................... آدرس اینترنتی (ایمیل) : .................................................................................          تلفن ثابت : .........................................   تلفن همراه: ....................................نمابر(فکس) : ..............................................

 

 نام و نام خانوادگی و سمت پیشنهاد دهنده/پیشنهاد دهندگان :

امضاء پیشنهاد دهنده/پیشنهاد دهندگان همراه با مهر شرکت :

 

امضاءپیشنهاد دهنده ( برای اشخاص حقیقی ) :