جزییات مناقصه و مزایده حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات. نوع مناقصه شماره سازمان مرکزی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نوع برگزاری موضوع حوزه فعالیت توضیح مختصر قیمت پیوست 0 تومان وضعیت انقضا اطلاعات تکمیلی مهلت ارسال اسناد ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ اعتبار پیشنهاد ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ بازگشایی پاکت ها ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ درج آگهی در روزنامه نوبت اول ۷ تیر ۱۳۹۶ واحدپولی برآورد مالی ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی اطلاعات اسناد مهلت دریافت سند ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ توضیحات شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ( سهامی خاص ) در نظر دارد اجرای خدمات موضوع این آگهی را بر اساس شرایط کلی و سایر تعهدات مندرج در اسناد مناقصه و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط اجرای کار واگذار نماید . موضوع مناقصه : حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات. مدت و محل اجرای کار : مدت زمان در نظر گرفته شده جهت اجرای موضوع مناقصه یک سال از تاریخ ابلاغ شرکت مبنی بر شروع بـکار مجری می باشد و محل اجرای عملیات واقع در استان خوزستان- شهرچمران (پارک ارم) می باشد. نوع و میزان تضمین شرکت در مناقصه : میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 227/000/000 ریال می باشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب جاری شماره 6778214728 نزد بانک ملت شعبه مرکزی و یا حساب جاری به شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی در ناحیه صنعتی ماهشهر به نام شرکت مناقصه گزار تهیه گردد . شرایط شرکت در مناقصه و مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد : 1-4- ارائه مدارک مستند (تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه ) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) جمعا" حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا چند قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز)که حداقل 6 ماه همزمان باشند حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا یک قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/000/18 ریال که به اتمام رسیده باشد. 2-4- تاییدیه صلاحیت اداره کار مربوط به سال جاری. 3-4- اخذ گواهی حسن انجام کار از کارفرمای قبلی. 4-4- اخذ تاییدیه اعتبار از سوی بانک یا موسسات مالی اعتباری معتبر تا سقف 113/737/419/22 ریال. 3-4- پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات می باشند اسناد مناقصه به آنها تحویل داده نخواهد شد. مبلغ خرید اسناد مناقصه : 1/000/000 ریال در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شماره حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر . لذا از متقاضیانی که امکانات ، توانائی مالی و شرایط اولیه مندرج در بند 4 این آگهی را دارا هستند دعوت به عمل می آید حداکثر ظرف مدت 5 روز ( به استثناء پنجشنبه و روزهای تعطیل ) از زمان درج نوبت دوم این آگهی در روزنامه با در دست داشتن کلیه مدارک شامل اساسنامه ، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تــغییرات و مـدارک مـثبت مندرج در بــند 4 ایــن آگهی به امور پیمانهای این شرکت واقع در شهرستان بندر ماهشهر - ناحیه صنعتی – دفتر مرکزی – دفتر امور حقوقی و پیمانهای شرکت عملیات غیر صنعتی مراجعه نمایند.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 52342210-061 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir ملاحظه نمایند . اطلاعات پیوست حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات. نوع مناقصه سازمان مرکزی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی سازمان برگزار کننده شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی وضعیت انقضا جاری مهلت دریافت سند ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ اطلاعات تکمیلی مهلت ارسال اسناد ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ اعتبار پیشنهاد ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ بازگشایی پاکت ها ۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰ تاریخ درج آگهی در روزنامه نوبت اول ۷ تیر ۱۳۹۶ واحدپولی برآورد مالی ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی قیمت پیوست 0 تومان متن کامل آگهی (PDF) شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ( سهامی خاص ) در نظر دارد اجرای خدمات موضوع این آگهی را بر اساس شرایط کلی و سایر تعهدات مندرج در اسناد مناقصه و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط اجرای کار واگذار نماید . موضوع مناقصه : حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات. مدت و محل اجرای کار : مدت زمان در نظر گرفته شده جهت اجرای موضوع مناقصه یک سال از تاریخ ابلاغ شرکت مبنی بر شروع بـکار مجری می باشد و محل اجرای عملیات واقع در استان خوزستان- شهرچمران (پارک ارم) می باشد. نوع و میزان تضمین شرکت در مناقصه : میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 227/000/000 ریال می باشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب جاری شماره 6778214728 نزد بانک ملت شعبه مرکزی و یا حساب جاری به شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی در ناحیه صنعتی ماهشهر به نام شرکت مناقصه گزار تهیه گردد . شرایط شرکت در مناقصه و مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد : 1-4- ارائه مدارک مستند (تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه ) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) جمعا" حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا چند قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز)که حداقل 6 ماه همزمان باشند حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا یک قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/000/18 ریال که به اتمام رسیده باشد. 2-4- تاییدیه صلاحیت اداره کار مربوط به سال جاری. 3-4- اخذ گواهی حسن انجام کار از کارفرمای قبلی. 4-4- اخذ تاییدیه اعتبار از سوی بانک یا موسسات مالی اعتباری معتبر تا سقف 113/737/419/22 ریال. 3-4- پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات می باشند اسناد مناقصه به آنها تحویل داده نخواهد شد. مبلغ خرید اسناد مناقصه : 1/000/000 ریال در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شماره حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر . لذا از متقاضیانی که امکانات ، توانائی مالی و شرایط اولیه مندرج در بند 4 این آگهی را دارا هستند دعوت به عمل می آید حداکثر ظرف مدت 5 روز ( به استثناء پنجشنبه و روزهای تعطیل ) از زمان درج نوبت دوم این آگهی در روزنامه با در دست داشتن کلیه مدارک شامل اساسنامه ، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تــغییرات و مـدارک مـثبت مندرج در بــند 4 ایــن آگهی به امور پیمانهای این شرکت واقع در شهرستان بندر ماهشهر - ناحیه صنعتی – دفتر مرکزی – دفتر امور حقوقی و پیمانهای شرکت عملیات غیر صنعتی مراجعه نمایند.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 52342210-061 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir ملاحظه نمایند . اطلاعات اسناد تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.