جزییات مناقصه و مزایده

حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات.

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

0 تومان

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶

ریال

داخلی

عادی

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ( سهامی خاص ) در نظر دارد اجرای خدمات موضوع این آگهی را بر اساس شرایط کلی و سایر تعهدات مندرج در اسناد مناقصه و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط اجرای کار واگذار نماید .

  • موضوع مناقصه :

حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات.

  • مدت و محل اجرای کار :
  • مدت زمان در نظر گرفته شده جهت اجرای موضوع مناقصه یک سال از تاریخ ابلاغ شرکت مبنی بر شروع بـکار مجری می باشد و محل اجرای عملیات واقع در استان خوزستان- شهرچمران (پارک ارم) می باشد.
  • نوع و میزان تضمین شرکت در مناقصه :
  • میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 227/000/000 ریال می باشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب جاری شماره 6778214728 نزد بانک ملت شعبه مرکزی و یا حساب جاری به شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی در ناحیه صنعتی ماهشهر به نام شرکت مناقصه گزار تهیه گردد .
  • شرایط شرکت در مناقصه و مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد :
  • 1-4- ارائه مدارک مستند (تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه ) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) جمعا" حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا چند قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز)که حداقل 6 ماه همزمان باشند حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا یک قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/000/18 ریال که به اتمام رسیده باشد.
  • 2-4- تاییدیه صلاحیت اداره کار مربوط به سال جاری.
  • 3-4- اخذ گواهی حسن انجام کار از کارفرمای قبلی.
  • 4-4- اخذ تاییدیه اعتبار از سوی بانک یا موسسات مالی اعتباری معتبر تا سقف 113/737/419/22 ریال.
  • 3-4- پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات می باشند اسناد مناقصه به آنها تحویل داده نخواهد شد.
  • مبلغ خرید اسناد مناقصه :
  • 1/000/000 ریال در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شماره حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .
  • لذا از متقاضیانی که امکانات ، توانائی مالی و شرایط اولیه مندرج در بند 4 این آگهی را دارا هستند دعوت به عمل       می آید حداکثر ظرف مدت 5 روز ( به استثناء پنجشنبه و روزهای تعطیل )  از زمان درج نوبت دوم این آگهی در روزنامه  با در دست داشتن کلیه مدارک شامل اساسنامه ، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و  آگهی آخرین تــغییرات و مـدارک مـثبت مندرج در بــند 4 ایــن آگهی  به امور پیمانهای  این شرکت واقع در شهرستان بندر ماهشهر -  ناحیه صنعتی – دفتر مرکزی – دفتر امور حقوقی و پیمانهای شرکت عملیات غیر صنعتی مراجعه نمایند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 52342210-061 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir   ملاحظه نمایند .       

حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات.

مناقصه

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

جاری

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

اطلاعات تکمیلی


۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰

۷ تیر ۱۳۹۶

ریال

داخلی

عادی

0 تومان

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ( سهامی خاص ) در نظر دارد اجرای خدمات موضوع این آگهی را بر اساس شرایط کلی و سایر تعهدات مندرج در اسناد مناقصه و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط اجرای کار واگذار نماید .

  • موضوع مناقصه :

حفظ و نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز و نهالستان پارک ارم و تعمیرات.

  • مدت و محل اجرای کار :
  • مدت زمان در نظر گرفته شده جهت اجرای موضوع مناقصه یک سال از تاریخ ابلاغ شرکت مبنی بر شروع بـکار مجری می باشد و محل اجرای عملیات واقع در استان خوزستان- شهرچمران (پارک ارم) می باشد.
  • نوع و میزان تضمین شرکت در مناقصه :
  • میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 227/000/000 ریال می باشد که می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب جاری شماره 6778214728 نزد بانک ملت شعبه مرکزی و یا حساب جاری به شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی در ناحیه صنعتی ماهشهر به نام شرکت مناقصه گزار تهیه گردد .
  • شرایط شرکت در مناقصه و مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد :
  • 1-4- ارائه مدارک مستند (تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه ) در خصوص اتمام حداکثر دو قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) جمعا" حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا چند قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز)که حداقل 6 ماه همزمان باشند حداقل به مبلغ 000/000/900/26 ریال یا یک قرارداد (ایجاد،حفظ ، نگهداری، تهیه و کاشت و آبیاری فضای سبز) حداقل به مبلغ 000/000/000/18 ریال که به اتمام رسیده باشد.
  • 2-4- تاییدیه صلاحیت اداره کار مربوط به سال جاری.
  • 3-4- اخذ گواهی حسن انجام کار از کارفرمای قبلی.
  • 4-4- اخذ تاییدیه اعتبار از سوی بانک یا موسسات مالی اعتباری معتبر تا سقف 113/737/419/22 ریال.
  • 3-4- پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات می باشند اسناد مناقصه به آنها تحویل داده نخواهد شد.
  • مبلغ خرید اسناد مناقصه :
  • 1/000/000 ریال در وجه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شماره حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر .
  • لذا از متقاضیانی که امکانات ، توانائی مالی و شرایط اولیه مندرج در بند 4 این آگهی را دارا هستند دعوت به عمل       می آید حداکثر ظرف مدت 5 روز ( به استثناء پنجشنبه و روزهای تعطیل )  از زمان درج نوبت دوم این آگهی در روزنامه  با در دست داشتن کلیه مدارک شامل اساسنامه ، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و  آگهی آخرین تــغییرات و مـدارک مـثبت مندرج در بــند 4 ایــن آگهی  به امور پیمانهای  این شرکت واقع در شهرستان بندر ماهشهر -  ناحیه صنعتی – دفتر مرکزی – دفتر امور حقوقی و پیمانهای شرکت عملیات غیر صنعتی مراجعه نمایند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 52342210-061 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.posc.ir   ملاحظه نمایند .       

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.