دیدار مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با فرماندهان نواحی مختلف سپاه در منطقه به مناسبت روز پاسدار+تصاویر

به مناسبت سومین روز ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به دیدار فرماندهان نواحی مختلف سپاه در منطقه رفتند.

به مناسبت سومین روز ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به دیدار فرماندهان نواحی مختلف سپاه در منطقه رفتند.
شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت سومین روز ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به دیدار فرماندهان نواحی مختلف سپاه در منطقه رفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت سومین روز ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به دیدار فرماندهان نواحی مختلف  سپاه در منطقه رفتند.

دیدار با سرهنگ شیرعلی معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و تعدادی از پاسداران این منطقه یکی از این برنامه ها بود که مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به حوادث ایجاد شده در بخش های مختلف کشور همزمان با آغاز سال 1398 گفت: پاسداران انقلاب در هر موقعیت زمانی در کنار مردم و نظام بوده اند و در این حوادث تلخ  سیل ابتدای سال نیز پاسداران سبز پوش جمهوری اسلامی در کنار سایر بخش های دولتی و نظامی نقشی پررنگ در یاری رسانی به مردم داشته اند.

دیدار با سرهنگ اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و دیداردبا فرمانده یگان حفاظت فرودگاه  شهرستان بندرماهشهر نیز بخش دیگری از برنامه روز پاسدار مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی بود که مهندس غلامی در این دیدارها نیز ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسین(ع) و تقدیر از زحمات شبانه روزی پاسداران ایران در بازه های زمانی مختلف، سپاه را نقطه اطمینان جمهوری اسلامی دانست چراکه این نهاد برخواسته از جامعه است و هر کشوری در هر نقطه ی دنیا در حسرت داشتن ظرفیت عظیمی مانند سپاه در منطقه خودشان هستند.

گفتنی است که در انتهای این دیدارها سرهنگ شیرعلی به نیابت از سردار بادین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع) ضمن تقدیر از شرکت عملیات غیرصنعتی و مجموعه صنعت پتروشیمی به دلیل ایفای نقش در راستای مسئولیت های اجتماعی  در منطقه، لوح تقدیری به جهت همکاری های پیوسته این شرکت با مجموعه سپاه به مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی  اهدا کردند.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲
روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی |
تعداد بازدید : ۸۰۱
کد خبر : ۱۸,۵۷۸
کلیدواژه ها: روز پاسدار

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید