دومین نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی در سال 98 برگزار شد+تصاویر

دومین نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی در سال 98 برگزار شد+تصاویر
دومین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی در سال 98 در رستوران قائم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دومین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی در سال 98 در رستوران قائم برگزار شد.

در این مرحله از از نظرسنجی ها با تعدادی از مشتریان رستوران ها شرکت عملیات غیرصنعتی با اولویت رستوران قائم تماس گرفته شد و در گفت و گویی نقطه نظرات آن ها در خصوص کیفیت ارائه خدمات در این رستوران اخذ شد.

پرویز ادیبی رئیس خدمات عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار داشت: این دومین  مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران ها در سال 98 بوده و تلاش می کنیم در این مکالمه سوال هایی درباره موارد مختلف مربوط به رستوران ها پرسیده شود و همکاران ما در اداره خدمات عمومی و همچنین شرکاء شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران ها پیشنهادات و انتقادات مشتریان را یادداشت می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشتریان ما بسیار دقیق هستند و در این تماس ها بسیاری از ابعاد مختلف که شاید کمتر به آن توجه می شد بیش از پیش برای ما آشکار می شود و امیدواریم نتیجه این نظرسنجی ها افزایش کیفیت در ارائه خدمات رستوران ها و در نتیجه جلب رضایت مشتریان باشد و مجموعه خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بر اساس همین نقطه نظرات، نظارت خود را افزایش خواهد داد.

ادیبی در خصوص نتیجه بررسی کیفیت رستوران ها در سال 97 نیز گفت: بر اساس گزارشات همکاران ما در اداره خدمات، گزارشات اداره HSE و همچنین بر اساس نظر مشتریان که به طرق مختلف از جمله همین نظرسنجی تلفنی از آن ها اخذ شده، رستوران هایی که در موضوعات مختلف عملکرد بهتری داشته اند، معرفی خواهند شد.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۸۲۹
کد خبر : ۱۸,۵۹۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید