با حضور امام جمعه شهر چمران در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛

گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در شهر چمران ارائه شد+عکس

گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در شهر چمران ارائه شد+عکس
امام جمعه شهر چمران با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن گفت و گو درباره موضوعات مربوط به شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی، برخی از مطالبات مردم شهر چمران را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر چمران با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن گفت و گو درباره موضوعات مربوط به شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی، برخی از مطالبات مردم شهر چمران را پیگیری کرد.
نهایی شدن کار در جاده گرگر گمبزون یکی از مطالبات امام جمعه شهر چمران بود که بخش عمده ای از آن توسط شرکت عملیات غیرصنعتی انجام شده و تنها روکش آسفالت چند کیلومتر از آن باقی مانده است که مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز توضیحاتی درباره دلایل موانع ایجاد شده در راه اجرای این پروژه ارائه کرد و این وعده را داد که تا به نتیجه رسیدن کار، موضوع را پیگیری کند.
حجت الاسلام عبادی همچنین موضوعات مربوط به خط لوله ورودی شهر چمران و اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه از محل شورای راهبردی را پیگیری کرد.
آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در اینباره گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی طبق دستورالعمل های سازمان بازرسی یک رویه یکسان را در تمام پروژه ها در پیش دارد و طبق پیشرفتی که در کار صورت می گیرد، صورت‌حساب های مالی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: در خصوص پروژه اداره کل آب و فاضلاب خوزستان در ورودی شهر چمران  نیز رویه به همین شکل است و تاکنون به هر میزان که گزارش پیشرفت پروژه ارائه شده، صورت‌حساب های مالی پرداخت شده است و بخاطر مردم شهر چمران به همکاران خود توصیه کرده ایم که اجازه ندهند از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی خللی در روند اجرای پروژه بوجود بیاید.
همچنین در  این نشست سوالاتي از سوی امام جمعه شهر چمران درباره نحوه تخصیص اعتبارات به مدرسه در حال ساخت شهر چمران و آماده شدن آن جهت آغاز سال تحصیلی جدید مطرح شد که نحوه پرداخت کامل مبالغ طبق پیشرفت پروژه برای ایشان شفاف شد و  همچنین در پایان گفت و گویی درباره بازسازی مسجد امام حسن مجتبی(ع) که محل اقامه نماز جمعه شهر چمران می باشد، صورت گرفت.
 حجت الاسلام عبادی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه در شهر چمران، ابراز امیدواری کرد راه آغاز شده در تعامل بین صنعت و جامعه پیرامونی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

 

دیدار مدیرعامل 5
دیدار مدیرعامل 1

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۱
تعداد بازدید : ۷۹۴
کد خبر : ۱۸,۷۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید