به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی؛

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از آتش نشانان شهرک بعثت و فرودگاه بندرماهشهر+تصاویر

تقدیر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از آتش نشانان شهرک بعثت و فرودگاه بندرماهشهر+تصاویر
همزمان با هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه بندرماهشهرو شهرک بعثت از تلاش و فداکاری های شبانه روزی آن ها تقدير کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه بندرماهشهرو شهرک بعثت از تلاش و فداکاری های شبانه روزی آن ها تقدیر کردند.

محسن آتش زمزم در این دیدارها با اشاره به حساسیت کار نیروهای آتش نشانی اظهار کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی به جهت گستردگی حوزه وظایفش با موضوعات و چالش های مختلفی روبرو می شود که یکی از مهمترین آن ها امنیت و ایمنی است.

وی افزود: یکی از فاکتورها برای ایجاد آرامش ساکنین شهرک بعثت، هوشیاری و بروز بودن نیروهای آتش نشانی است و اینکه خانواده ها بدانند در زمان استراحتشان کسانی هستند که با آمادگی کامل از وقوع هرگونه اتفاق ناگواری جلوگیری می کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن تقدیر از اقدامات به موقع نیروهای آتش نشانی شهرک بعثت و فرودگاه بندرماهشهر، عملکرد آن ها را در این حوزه  قابل دفاع دانست که این نکته جای تقدیر دارد.

همچنین علیویان رئیس HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در حاشیه این دیدار با اشاره به گوشه ای ازاقدامات این مجموعه در یک سال گذشته گفت: خوشبختانه با توجهی که از سوی مدیرعامل محترم وجود دارد، تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های آتش نشانی تا حدود زیادی تامین شده اند و همچنین دو سالن ورزشی مجهز برای تمرین پرسنل و ارتقا سطح آمادگی آن ها ایجاد شده است که این موضوع نیز جای تقدیر دارد.

وی همکاری شهروندان برای جلوگیری از وقوع هرگونه اتفاق را مهمترین عامل در ایجاد ایمنی دانست و تاکید کرد که در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگواری پیش از هر اقدامی، با آتش نشانی تماس حاصل کنند.

گفتنی است که در پایان این دیدار نیز با اهدا شاخه گل و هدایایی از زحمات شبانه روزی آتش نشانان در ایستگاه های شهرک بعثت و فرودگاه بندرماهشهر تقدیر به عمل آمد.

 

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۰۵۱
کد خبر : ۱۸,۷۴۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید