از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تامین شد؛

اهدا هشت دستگاه خودرو و موتور سیکلت به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر

اهدا هشت دستگاه خودرو و موتور سیکلت به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر سه دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت به ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از پاسداران و رئیس حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در آن حضور داشتند، محسن آتش زمزم با تقدیر از تلاش و مجاهدت مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های گوناگون گفت: اقتدارسپاه در برابر بیگانگان و همراهی با مردم در مقاطع مختلف زمانی باعث شده تا این نهاد جایگاه متمایزی در جامعه برای خود ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ادامه داد: ما وظیفه خود می‌دانیم به سهم خود در کنار این مجموعه مهم و راهبردی باشیم.

وی دیدگاه شرکت‌های پتروشیمی و شورای راهبردی نسبت به مشکلات منطقه را مثبت دانست و گفت: شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه بندرماهشهر با تمام توان و ظرفیت درزمینه مسئولیت‌های اجتماعی وارد می‌شوند و در مقایسه با سایر مجموعه‌های صنعتی در سایر شهرها اعتبارت بیشتری را به این موضوع اختصاص می‌دهند.

وی در پایان افزود: به دلیل نوسانات قیمت بازار و مشکلاتی که همه مردم با آن درگیر هستند، خریداری برخی دستگاه‌ها و وسایل با مشکلات عدیده همراه است اما همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا خدمات‌رسانی به مردم با سرعت و کیفیت انجام شود.

 سرهنگ بابایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر با تبریک فرا رسیدن روز صنعت پتروشیمی، از اقدامات شورای راهبردی و شرکت عملیات غیرصنعتی در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه شهری تقدیر کرد و گفت: اگر انسان از نزدیک موضوعات را رصد کند متوجه عمق تاثیر خدمات شرکت‌های پتروشیمی به جامعه پیرامونی شده و می‌تواند منصفانه اظهار نظر کند.

وی با اشاره به تاثیر همیاری صنعت پتروشیمی با مردم منطقه در چالش‌هایی که در سال‌های اخیر برای منطقه ایجاد شده، ادامه داد: همیاری صنعت پتروشیمی با منطقه در سال‌های گذشته به وضوح ملموس بود.
سرهنگ بابایی ادامه داد: در آخرین مورد می‌توانیم به باران‌های سیل‌آسای ماه گذشته اشاره کنیم که با حضور به موقع شرکت‌های پتروشیمی و کمک سایر مجموعه‌ها از جمله بسیج، موفق شدیم روند تخلیه آب و باز شدن راه‌ها را سرعت ببخشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این دیدار قدردانی از زحمات و فعالیت‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد را به موازات تمام مطالبه‌گری‌ها لازم و ضروری دانست و تاکید کرد که جامعه نیاز به امید دارد. وی همچنین اطلاع‌رسانی درخصوص اقداماتی که در منطقه صورت می‌گیرد را ضروری دانست.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار سه دستگاه خودروی سمند و پنج دستگاه موتور تریل به نیروهای بسیج ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر اهدا شد.
۸ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۶۶۲
کد خبر : ۱۸,۷۶۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید