به مناسبت هفته جهانی فشار خون؛

تست فشار خون کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی توسط واحد HSE انجام شد+تصاویر

تست فشار خون کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی توسط واحد HSE انجام شد+تصاویر
در راستای توجه و مراقبت از سلامت همکاران در واحد‌های مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی برنامه ای از سوی واحد HSE جهت اندازه گیری فشار خون کارکنان در نظر گرفته شد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نظر برخی پزشکان ، فشار خون بالا گاهی «قاتل بی صدا» نامیده می‌شود چرا که تا مراحل انتهایی اغلب هیچ علامتی ندارد و به همین دلیل است که گفته می‌شود، تنها راه تشخیص فشار خون بالا، اندازه گیری میزان آن است.

ورزش روزانه باعث کاهش فشار خون و افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود، در نتیجه تحرک فیزیکی از انسداد رگ‌های قلبی جلوگیری می‌کند.

مصرف بیش از حد نمک در غذا خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش می‌دهد به همین دلیل افرادی که مستعد این بیماری هستند باید میزان نمک مصرفی خود را کاهش دهند.

استعمال دخانیات و به ویژه سیگار به طور غیر مستقیم بر افزایش خون تأثیر دارد و باعث انباشت پلاک‌های چربی در عروق می‌شود و این فرایند فشار خون را در افراد افزایش می‌دهد.

به همین منظور و در راستای توجه و مراقبت از سلامت همکاران در واحد‌های مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی برنامه ای از سوی واحد HSE جهت اندازه گیری فشار خون کارکنان در نظر گرفته شد و در روز آغازین، فشار خون همکاران در دفتر مرکزی اندازه گیری شد و طی برنامه زمانبندی اعلام شده این اقدام در  سایر واحدها انجام خواهد شد.

فشارخون 3
فشارخون 2
فشارخون 1

۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۳,۲۵۵
کد خبر : ۱۸,۷۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید