مجمع عمومی سالیانه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی برگزار شد+تصاویر

مجمع عمومی سالیانه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی برگزار شد+تصاویر
مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت صبح روز دوشنبه 6 تیر ۱۴۰۱ در محل ساختمان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت صبح روز دوشنبه 6 تیر ۱۴۰۱ در محل ساختمان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کلیپی از چکیده اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی در سال 1400 پخش شد و توضیحاتی از سوی مدیرعامل این شرکت به حاضران در جلسه ارائه شد.

در ادامه جلسه مجمع شرکت عملیات غیرصنعتی، حسابرس مستقل گزارش حسابرسی خود را قرائت کرد که حاکی از تائید صورتهای مالی منتهی به 29 اسفند1400 شرکت عملیات غیرصنعتی بود.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در بخش دیگری از این جلسه، سال 1400 را به دلیل تحویل گرفتن و راهبری اماکن ورزشی، رفاهی و فرهنگی از پتروشیمی بندرامام(ره) و انتقال بیش از 200 نفر از کارکنان این مجموعه ها، سالی پرچالش و همراه با اتفاقات خوب برای شرکت عملیات غیرصنعتی توصیف کرد.

رئیس مجمع نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شرکت عملیات غیرصنعتی، آرامش حاکم بر این مجموعه خدماتی با وجود چالش­های مختلف از جمله محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، واگذاری اماکن جدید و انتقال کارکنان این اماکن  را مرهون تلاش تمام کارکنان و کادر مدیریتی این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال 1401 نیز توسعه کمی و کیفی این مجموعه  ادامه داشته باشد.

۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰
تعداد بازدید : ۵۶۹
کد خبر : ۱۸,۸۱۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید