تقدیر از برندگان مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی

تقدیر از برندگان مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی
عبدالرضاغلامی در مراسم اهدای جوایز مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: شرط دستیابی به اهداف بزرگ در هر مجموعه، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و هدفمند و البته مستمر کارکنان، برای اعتلای آن مجموعه است.

عبدالرضاغلامی در مراسم اهدای جوایز مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: شرط دستیابی به اهداف بزرگ در هر مجموعه، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و هدفمند و البته مستمر کارکنان، برای اعتلای آن مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری این شرکت با حضور اعضای هیات رئیسه در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در سخنانی، با قدردانی از همکاران خود بابت حضور فعال در فعالیتهای فوق برنامه در کنار ماموریت های سازمانی خود، گفت: این فعالیتها سلامت و پایداری کارکرد همکاران را رقم می زند؛ روح و جسم سالم کمک می کند که فعالیت و تصمیم سالم در یک مجموعه شکل بگیرد.

عبدالرضا غلامی اظهار کرد: در شرکت عملیات غیر صنعتی برای یک اتفاق بزرگ آماده شده ایم و با برنامه ریزی که در حال انجام آن هستیم، کارهایمان سخت و سنگین خواهد بود.

وی تاکید کرد: شرکت عملیات غیر صنعتی می بایست همانگونه که در برخی موارد سرآمد شده، نه تنها در ماهشهر بلکه فراتر از منطقه، در تمامی حوزه های ماموریتی خود سرآمد شود و این شدنی است.

غلامی با اشاره به موفقیتهای کسب شده توسط کارکنان شرکت عملیات در مسابقات اخیر قرآنی، خاطر نشان کرد: ما برای جایگاهها و مقامها وارد عرصه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی نشده ایم ولی این مسابقات شاخص ارزیابی برای سنجش میزان توانمندی و اثربخشی تلاشهای ما هستند.

وی تاکید کرد: همکاران شرکت عملیات غیر صنعتی برای سال بعد کمر همت را محکم ببندند چرا که بایستی بر مبنای هدفی که تعریف شده، از طریق استراتژی هایی که پیش بینی نموده و سیاستگذاری های پیاده شده در شرکت به اهداف خود دست یابد و این مهم فعالیت شبانه روزی می خواهد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، شرط دستیابی به اهداف بزرگ در هر مجموعه، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و هدفمند و البته مستمر آحاد کارکنان، برای اعتلای آن مجموعه است.

وی بهترین دفاع از هویت شرکت عملیات غیر صنعتی را با کیفیت و خوب کار کردن تمامی همکاران خود دانست و افزود: ما اعتقاد داریم که باید با امتیاز و رتبه عالی کار را به پایان رساند به نحوی که کسی یارای رقابت با کیفیت کار ما را نداشته باشد.

عبدالرضا غلامی با تاکید بر این نکته که عملیات غیر صنعتی بایستی میدان دار بلامنازع ماموریتهای کاری خود باشد تصریح کرد: شرکت ما شرکتی است پویا؛ بدین معنی که پایداری در کیفیت، وفاداری در مشتریان، یادگیری و نوآوری در خدمات و آرامش خانواده ها چشم انداز روشن و امیدبخش شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی است.

پیش از سخنان وی، نماینده امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی گزارشی از روند اجرای برنامه های ورزشی برگزار شده توسط این شرکت ارائه کرد.

مجتبی شریفی با اشاره به رسالت امور ورزش و تربیت بدنی مبنی بر تقویت روحیه نشاط، شادمانی و سلامتی در میان کارکنان این شرکت، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات والی واتر، دارت و طناب کشی در رده آقایان و دارت و طناب کشی در رده بانوان برگزار شد.

وی، برگزاری این مسابقات را با استقبال و شور و هیجان زیاد کارکنان دانست و افزود: در مسابقات والی واتر که 49 ورزشکار در قالب 7 تیم با هم به رقابت پرداختند، تیم های امور ورزش، حراست و حمل و نقل به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

شریفی در ادامه نتایج اجمالی مسابقات دارت و طناب کشی را هم اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد اینگونه رقابتهای سالم و زیبایی که باعث تقویت روحیه و افزایش انگیزه کاری میان همکاران شده است، ادامه پیدا کرده و با گذشت زمان شاهد رشد و شکوفایی آنها باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از برندگان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر، مسابقات پینگ پنگ کارکنان وزارت نفت ، مسابقات قرآن ، مسابقات شیرینی پزی بانوان این شرکت تقدیر به عمل آمد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۸۲
کد خبر : ۴,۰۹۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید