تقدیرنامه سه ستاره تعالی در دستان عملیات غیر صنعتی

تقدیرنامه سه ستاره تعالی در دستان عملیات غیر صنعتی
شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در پنجمین جشنواره جایزه تعالی موفق به دریافت لوح تقدیر سه ستاره شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، عبدالرضا غلامی، مدیرعامل این شرکت در مراسم اختامیه پنجمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تقدیرنامه سه ستاره خود را از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور دریافت کرد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ضمن حضور در این مراسم گفت: هدف هیچ بنگاه اقتصادی نباید کسب سود باشد بلکه باید مسیر تعالی را از طریق برآورده نمودن نیازهای اصلی جامعه آن هم به بهترین نحو ممکن طی نماید که این راز ماندگاری سازمان‌های اقتصادی است.

عباس شعری مقدم در پنجمین جشنواره جایزه تعالی در صنعت پتروشیمی اظهار داشت: امروزه بنگاه‌های اقتصادی کشورمان در مسیر جهانی شدن و پیوستن به نظام تجارت جهانی که چندان اختیاری هم نیست با چالش‌های بی‌شماری مواجه هستند زیرا حضور در بازارهای جهانی و حتی در بازارهای داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرتمند است که به دلیل گستردگی و پیچیدگی فرایندها و ساختارها تنها کسانی می‌توانند در این صحنه رقابت به بقای خود ادامه دهند که بتوانند نسبت به خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان خود پاسخگو بوده و در کنار آن گوشه چشمی هم به سودآوری و ثروت آفرینی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدل‌های تعالی سازمانی ابزارهای قوی هستند که برای سنجش میزان استقرار این عوامل در سازمان‌های مختلف بکار گرفته می‌شوند با بکارگیری این مدل‌ها سازمان‌ها می‌توانند از یک سو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌‌های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها به ویژه با بهترین آنها مقایسه کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مدل‌های تعالی سازمانی پاسخی است به این سوال که سازمان برتر چگونه سازمانی است چه اهدافی و مفاهیمی را دنبال می‌کند و چه برتری‌هایی بر رقبای خود دارند.

شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در انتظار نتایج بازخورد ممیزی این جشنواره است تا با عزم راسخ نسبت به تقویت نقاط قوت و تعریف پروژه‌های بهبود برای ارتقای نقاط قابل بهبود ارائه شده در این گزارش، گامهای خود را در مسیر تعالی مستحکم کند.

 

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۷۸۳
کد خبر : ۴,۰۹۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید