بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از جشنواره اقوام ایرانی

بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از جشنواره اقوام ایرانی
مهندس عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از جشنواره اقوام ایرانی در شهرک بعثت بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، مهندس عباس شعری مقدم ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درصبح  روز پنجشنبه 8 بهمن ماه از نمایشگاه اقوام ایرانی در شهرک بعثت بازدید نمودند. در این بازدید دو ساعته که سرکارخانم تندگویان ، مشاور وزیرنفت در امور بانوان وبرخی از مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایشان را همراهی می نمودند مهندس شعری مقدم از تمام غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند. 

در ابتدای ورود مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به جشنواره ، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر ضمن خوش آمد گویی به ایشان و هیات همراه اظهار داشت : هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در میان ساکنین شهرک بعثت و نمایش فرهنگ،آداب،گویش و پوشش اقوام ایرانی است که با توجه به مشغله کاری و یا مشکلاتی که بعضی از خانواده ها دارند و تا به حال نتوانستند از نزدیک شاهد فرهنگ غنی هر استان باشند ما در یک پکیج کامل تمامی این فرهنگ ها را به عرصه نمایش قرار دادیم. وی ادامه داد: ویژگی مهم این جشنواره این است که با همت و تلاش یکایک ساکنین شهرک بعثت به صورت خودجوش برگزار شده است.

در ادامه مهندس عباس شعری مقدم با تاکید بر لزوم مشارکت تمام پتروشیمی ها در تحقق مسئولیت های اجتماعی در مناطق عملیاتی پتروشیمی گفت: حضور گسترده و با نشاط خانواده های کارکنان صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر و بندرامام در جشنواره اقوام ایرانی نشان از اتحاد و همبستگی میان قومیت های مختلف شاغل در این صنعت دارد.

جشنواره اقوام ایرانی با شرکت خانواده های کارکنان پتروشیمی منطقه ماهشهر وشهرک بعثت در قالب 25 استان با همت شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر به مدت یک هفته برگزار شد و بازدیدکنندگانی از شهرهای مختلف استان خوزستان از غرفه استان های شرکت کننده در این جشنواره دیدن کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم استان های مختلف آشنا شدند.


۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴,۷۰۷
کد خبر : ۵,۱۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید