حضور اصحاب رسانه بندر ماهشهر در پارک ارم و پیاده روی صبحگاهی

حضور اصحاب رسانه بندر ماهشهر در پارک ارم و پیاده روی صبحگاهی
اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر در پارک ارم حضور یافتند و پس از یک پیاده روی صبحگاهی ، با مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی نشستی صمیمی برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی ، اصحاب رسانه  بندر ماهشهر در صبحگاه سرد زمستانی روزسه شنبه 20 بهمن ماه در پارک ارم حضور یافتند و پس از یک پیاده روی صبحگاهی در طبیعت زیبای پارک ارم با مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی نشست صمیمی برگزار نمودند. در این برنامه مهندس غلامی حضور اصحاب رسانه در پارک ارم را فرصت مناسبی جهت انعکاس زیبایی ها و جذابیت های پارک ارم به مردم فهیم شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد و  برخی از اقدامات شرکت در پارک از جمله ساخت سالن بولینگ 4 خطه ، سالن بدنسازی حرفه ای ، سالن بازی های کامپیوتری و ماشین های کوبنده ، رستوران ارم ، باغ وحش ، باغ پرندگان ، ماهیگیری و قایق سواری و ... را برشمردند و از آمادگی مسئولین این پارک جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی مطالبی را بیان کردند.

اصحاب رسانه که صبح روز سه شنبه خود را با پیاده روی صبحگاهی به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی آغاز نموده بودند در رستوران ارم حاضر و در فضایی صمیمی پس از صرف صبحانه ، نشستی با مدیرعامل شرکت انجام دادند و در ادامه از امکانات پارک ارم بازدید کردند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۶۱۲
کد خبر : ۵,۱۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید