برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه شرکت عملیات غیرصنعتی

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه شرکت عملیات غیرصنعتی
ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر جهت برنامه ریزی و هماهنگی برنامه جشن های ماه شعبان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی  ، در این جلسه که به همت کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان و نماینده اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر حضور داشته و به تبادل نظر پرداختند .

برگزاری جشن "غنچه‌های انتظار" ویژه کودکان مهدهای کودک تحت نظر شرکت عملیات غیرصنعتی در تاریخ 12 خرداد ماه در محل فرهنگسرای باقرالعلوم (ع) مجموعه هزارواحدی شهرک بعثت و همچنین برگزاری  جشن جوان منتظر ویژه جوانان شاغل در پتروشیمی‌های منطقه در تاریخ 19 خرداد سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در محل تالار آفرینش منطقه ویژه اقتصادی از مصوبات این جلسه بود .

براساس این گزارش ، در این جلسه مصوب شد ، دعای ندبه با حضور مداح مطرح کشوری در محل میدان بسیج شهرک بعثت در روز 23 خرداد سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار شود و در شب و روز نیمه شعبان در بعضی از میادین ماهشهر و  شهرک بعثت ایستگاهای صلواتی برپا شود .

برگزاری گفتمانهای مهدوی در مساجد ماهشهر و شهرک بعثت با همکاری حوزه علمیه شهرستان و ائمه جماعات مساجد در ایام میلاد منجی عالم بشریت (عج) و برگزاری دوره آموزشی یک روزه برای اساتید این گفتمانها از دیگر مصوبات این جلسه بود .

خبر دیگر از کانون قرآن و انتظار اینکه ، در ایام اعتکاف ایام البیض ماه رجب ، توسط امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی ، کتاب علی (ع) الگوی بشریت نوشته استاد شهید مطهری به همراه احکام اعتکاف در تیراژ 1000 نسخه در بین معتکفین سطح شهرستان و شهرک بثت توزیع شد .

 

۳ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۸۴۰
کد خبر : ۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید