توسط اداره HSE شرکت عملیات غیرصنعتی؛

برگزاری کلاس های آموزش مقابله با آتش سوزی در مدارس شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری کلاس های آموزش مقابله با آتش سوزی در مدارس شهرک بعثت+تصاویر
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اداره HSE این شرکت اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی آتش نشانی در شهرک بعثت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اداره HSE این شرکت  اقدام به برگزاری کلاس های آموزش مقابله با آتش سوزی در شهرک بعثت نمود.

 

مجید شکفته دل رئیس آتش نشانی اداره HSE  شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: این کلاس ها با آغاز سال تحصیلی جدید در تعدادی از مدارس شهرک بعثت بصورت تئوری و عملی برگزار شده است و دانش آموزان با شیوه های مقابله با خطرات و بخصوص آتش سوزی آشنا می شوند.

 

وی افزود: طی روزهای اخیرآموزش هایی برای دانش آموزان مدارس نیایش، یاسین، گل یاس، نبوت، عاطفه، شهدای بسیج، مهد کودک پارند و موسسه خلاقیت و استعدادیابی کیان اندیشه شهرک بعثت ارائه شد و همکاران ما در هر مدرسه دیگری  که اعلام آمادگی کند حضور پیدا خواهند کرد.

 

شکفته دل درباره آموزش هایی که به دانش آموزان ارائه می شود گفت: در این کلاس ها شیوه استفاده از کپسول آتش نشانی، بهترین واکنش در هنگام بروز حادثه و امداد رسانی اضطراری به اطرافیان، به دانش آموزان بصورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

 

رئیس آتش نشانی اداره HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان ضمن اعلام آمادگی این اداره برای آموزش شیوه های مقابله با حوادث برای سایر مدارس و آموزشگاه ها، از آمادگی ایستگاه های آتش نشانی شهرک بعثت برای آموزش اصول مهار آتش سوزی به ساکنین نیز خبر داد.

 

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۷۷۶
کد خبر : ۱۸,۶۳۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید